Sick Nick

RE: Even voorstellen!

vr mar 02, 2007 21:50

Wat fototjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er moeten nog wel een paar dingen gebeuren maar verder is ie helemaal in orde en rijd als een droom. Als het moet comfortabel (ondanks het sportonderstel) maar zodra het nodig is gaat ie als een gek! Je zit ook in een scheet en een zucht op snelheden waarbij je je rijbewijs kwijt bent :D

Tymen QV
Full Member
Full Member

za mar 03, 2007 00:04

Mooie car !

Veel succes ermee

Mvg

Tymen QV 8)
----------------

Raimon
Guru
Guru

za mar 03, 2007 00:15

Allereerst welkom!

Ben het wat betreft de velgen met Roy eens: niets aan doen! Misschien wat aan de kleine kant, maar wel een zeer mooie velg!
156 SW 1.9 JTD

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

za mar 03, 2007 00:17

Nette wagen! 8)

Sick Nick

za mar 03, 2007 18:27

Heb vandaag even de radio over gezet, de voorspeakers over gezet en de tweeters die bij die speakers horen erin gezet. Beetje raar dat er wel draden lopen maar geen scheidingsfilter tussen zit trouwens? Dus de originele bedrading naar de tweeter toe kon ik niet gebruiken, heb nu zelf maar een draad getrokken vanaf het scheidingsfilter van de compo. Ook is de rand van de nieuwe speakers te dik om de originele roosters te kunnen gebruiken dus zitten de roosters van de speakers zelf erop. De radio zelf past qua kleur wel mooi bij het interieur gelukkig.

Ook even wat dingen gefixed, lampje in de kofferbak doet het weer, achteruitrij verlichting doet het weer. Alleen de interieurverlichting doet het nog steeds niet, de sensoren bij de deur doen het wel (display op middenconsole laat zien welke deur open is) maar het lampje in de hemel springt niet aan bij een open deur. Het lampje zelf doet het wel als ik het schuifje helemaal naar rechts zet, in het midden (zodat ie op een deur reageert) doet ie het niet (en links ook niet uiteraard, dat is uit). Daar moet ik later nog maar eens naar kijken.

Nog wat verse pics (moet m nog wel wassen en in de wax zetten):

Afbeelding
Interieurtje

Afbeelding
Neusje

Afbeelding
Lekker kontje

Afbeelding
Samen met de charade op de parkeerplaats

Sick Nick

vr mar 09, 2007 17:42

Iets sneller dan verwacht een setje junior velgen gehaald. Kwam een mooie aanbieding tegen dus ja, dan moet het maar :D

Afbeelding

2 aparte kontjes, de alfa op z'n nieuwe velgen en de charade weer op de zomervelgen (zaten eerst ronal 5spaaks velgen onder met winterbanden).

Ook heb ik een H1 6000K xenon set in de alfa gezet :) Zie ik tenminste wat als het donker is. Wat is het trouwens makkelijk inbouwen in de alfa, de ballasten kan je zo kwijt. Aan de ene kant zit er precies een uitsparing in het ruitensproeier resevoirtje waar hij in past en aan de andere kant is er ruimte vrij in de accubak!

Sick Nick

ma mar 12, 2007 17:59

Vandaag even gewassen en wat foto's gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AlfaTony