Heb vandaag even de radio over gezet, de voorspeakers over gezet en de tweeters die bij die speakers horen erin gezet. Beetje raar dat er wel draden lopen maar geen scheidingsfilter tussen zit trouwens? Dus de originele bedrading naar de tweeter toe kon ik niet gebruiken, heb nu zelf maar een draad getrokken vanaf het scheidingsfilter van de compo. Ook is de rand van de nieuwe speakers te dik om de originele roosters te kunnen gebruiken dus zitten de roosters van de speakers zelf erop. De radio zelf past qua kleur wel mooi bij het interieur gelukkig.
Ook even wat dingen gefixed, lampje in de kofferbak doet het weer, achteruitrij verlichting doet het weer. Alleen de interieurverlichting doet het nog steeds niet, de sensoren bij de deur doen het wel (display op middenconsole laat zien welke deur open is) maar het lampje in de hemel springt niet aan bij een open deur. Het lampje zelf doet het wel als ik het schuifje helemaal naar rechts zet, in het midden (zodat ie op een deur reageert) doet ie het niet (en links ook niet uiteraard, dat is uit). Daar moet ik later nog maar eens naar kijken.
Nog wat verse pics (moet m nog wel wassen en in de wax zetten):

Interieurtje

Neusje

Lekker kontje

Samen met de charade op de parkeerplaats