goede sfeereen sfeerbeeldje...
Wat zijn de plannen voor volgend jaar en kan daar al iets meer over gezegd worden?
In principe zijn we gewoon rond,geen belemmeringen en de vooruitzichten zijn zeer goed in alle opzichten.Er zijn hele fijne plannen, wordt binnenkort bekent gemaakt op de Challenge site!
www.alfaromeochallenge.com
Wat zijn de plannen voor volgend jaar en kan daar al iets meer over gezegd worden?
Jammer dat ik er niet bij kon zijn (helaas geen oppas maar ja..........)Laat ik het anders zeggen..mijn auto wordt klaargemaakt voor seizoen 2007. dat is al geregeld en staat al vast.
Dus de slimmerikken gaan nu aan de slag zodat ze op tijd klaar zijn..want voor je het weet is het alweer februari en dan heb je nog maar een paar weekjes...... en hup ! we rijden weer.
kijk ook ff op de site..er staan leuke fotos tussen !
De race was een hoogtepunt in het seizoen..nog nooit hebben zoveel verschillende auto's op kop gereden, nihiel schade, en een uitmuntende gemoedelijke sfeer met mooi weer. echt een topafsluiter van het seizoen.
Jep, we zijn druk bezig een voorlopige kalender op te zetten, zodat iedereen vroegtijdig een beeld heeft van de racedata. Ook komt binnenkort nog de presentatie en een samenvatting daarvan op de mail. De samenwerking met de Duitsers moet een leuk veld opleveren, met mogelijkheden te over om te 'sparren'.Verder is er bijvoorbeeld de ambitie om meer 2-daagse (ipv 3 daagse) evenementen te realiseren. Wordt vervolgd!In principe zijn we gewoon rond,geen belemmeringen en de vooruitzichten zijn zeer goed in alle opzichten.Er zijn hele fijne plannen, wordt binnenkort bekent gemaakt op de Challenge site!
www.alfaromeochallenge.com
Alle neuzen staan dezelfde kant op .
Tijd en druk druk druk voor het bestuur ! komende week of volgende week wordt het kenbaar gemaakt hoe en wat.
De presentatie op zandvoort wijkt daar niet veel van af ..maar we hebben uiteraard ook goed geluisterd naar de reacties...en gaan daar ook naar handelen met alle middelen die we hebben.
Laat ik het anders zeggen..mijn auto wordt klaargemaakt voor seizoen 2007. dat is al geregeld en staat al vast.
Dus de slimmerikken gaan nu aan de slag zodat ze op tijd klaar zijn..want voor je het weet is het alweer februari en dan heb je nog maar een paar weekjes...... en hup ! we rijden weer.
kijk ook ff op de site..er staan leuke fotos tussen !
De race was een hoogtepunt in het seizoen..nog nooit hebben zoveel verschillende auto's op kop gereden, nihiel schade, en een uitmuntende gemoedelijke sfeer met mooi weer. echt een topafsluiter van het seizoen.
heb je die rooie gezien! die maakt het helemaal te bont ! gewoon rechtdoor! alsof er niets aan de hand is!bwagh...lekker strepen trekken...
enneniet zo op je strepen staan he!