Andretti Molletti

Re: RE: Alfa Challenge 8 oktober Nurburgring

ma okt 09, 2006 20:38

Wat zijn de plannen voor volgend jaar en kan daar al iets meer over gezegd worden?
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op ma okt 09, 2006 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Rees-Cees

ma okt 09, 2006 20:45

een sfeerbeeldje...

Afbeelding
goede sfeer :wink: ook op de tribune
Laatst gewijzigd door Rees-Cees op di okt 10, 2006 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Hilbert
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

ma okt 09, 2006 21:58

Er zijn hele fijne plannen, wordt binnenkort bekent gemaakt op de Challenge site!
www.alfaromeochallenge.com

Wat zijn de plannen voor volgend jaar en kan daar al iets meer over gezegd worden?
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

christiaan
Member
Member

di okt 10, 2006 01:20

Er zijn hele fijne plannen, wordt binnenkort bekent gemaakt op de Challenge site!

In principe zijn we gewoon rond,geen belemmeringen en de vooruitzichten zijn zeer goed in alle opzichten.
Alle neuzen staan dezelfde kant op .
Tijd en druk druk druk voor het bestuur ! komende week of volgende week wordt het kenbaar gemaakt hoe en wat.
De presentatie op zandvoort wijkt daar niet veel van af ..maar we hebben uiteraard ook goed geluisterd naar de reacties...en gaan daar ook naar handelen met alle middelen die we hebben.

Laat ik het anders zeggen..mijn auto wordt klaargemaakt voor seizoen 2007. dat is al geregeld en staat al vast.
Dus de slimmerikken gaan nu aan de slag zodat ze op tijd klaar zijn..want voor je het weet is het alweer februari en dan heb je nog maar een paar weekjes...... en hup ! we rijden weer.

kijk ook ff op de site..er staan leuke fotos tussen !
De race was een hoogtepunt in het seizoen..nog nooit hebben zoveel verschillende auto's op kop gereden, nihiel schade, en een uitmuntende gemoedelijke sfeer met mooi weer. echt een topafsluiter van het seizoen.
je moet gewoon nog meer gas geven.

Rees-Cees

di okt 10, 2006 08:53

Laat ik het anders zeggen..mijn auto wordt klaargemaakt voor seizoen 2007. dat is al geregeld en staat al vast.
Dus de slimmerikken gaan nu aan de slag zodat ze op tijd klaar zijn..want voor je het weet is het alweer februari en dan heb je nog maar een paar weekjes...... en hup ! we rijden weer.

De race was een hoogtepunt in het seizoen..nog nooit hebben zoveel verschillende auto's op kop gereden, nihiel schade, en een uitmuntende gemoedelijke sfeer met mooi weer. echt een topafsluiter van het seizoen.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn (helaas geen oppas maar ja..........)

En hou er maar rekening mee dat ik er volgend jaar bij ben de motor krijgt een update naar injectie 8) :mrgreen: (a mean 75 killer)

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

di okt 10, 2006 08:53

In principe zijn we gewoon rond,geen belemmeringen en de vooruitzichten zijn zeer goed in alle opzichten.
Alle neuzen staan dezelfde kant op .
Tijd en druk druk druk voor het bestuur ! komende week of volgende week wordt het kenbaar gemaakt hoe en wat.
De presentatie op zandvoort wijkt daar niet veel van af ..maar we hebben uiteraard ook goed geluisterd naar de reacties...en gaan daar ook naar handelen met alle middelen die we hebben.

Jep, we zijn druk bezig een voorlopige kalender op te zetten, zodat iedereen vroegtijdig een beeld heeft van de racedata. Ook komt binnenkort nog de presentatie en een samenvatting daarvan op de mail. De samenwerking met de Duitsers moet een leuk veld opleveren, met mogelijkheden te over om te 'sparren'.Verder is er bijvoorbeeld de ambitie om meer 2-daagse (ipv 3 daagse) evenementen te realiseren. Wordt vervolgd!
Alfa romeo: The art of the machine!

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

RE: Alfa Challenge 8 oktober Nurburgring

vr okt 13, 2006 09:02

Hilbert heeft echt bij iedere foto precies op het juiste moment afgedrukt, mijn complimenten...hier nog een aardige uit de kwalificatie...

Afbeelding

Rees-Cees

vr okt 13, 2006 09:21

Zie je wel: De Challenge is freude am fahren!

christiaan
Member
Member

vr okt 13, 2006 16:28

JE MAG NOOIT OP VERDRIJVINGSVLAKKEN RIJDEN !

Zo'n baan met asfalt en weer over die strepen karren ! snap het niet.

Gerben
Member
Member
Contacteer: Website

vr okt 13, 2006 17:24

ZEER GEVAARLIJK WEGGEDRAG!!!
Gas is alles,remmen voor noodgevallen

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 13, 2006 18:30

8) bwagh...lekker strepen trekken...

enne [-X niet zo op je strepen staan he!

christiaan
Member
Member

ma okt 16, 2006 18:26

8) bwagh...lekker strepen trekken...

enne [-X niet zo op je strepen staan he!
heb je die rooie gezien! die maakt het helemaal te bont ! gewoon rechtdoor! alsof er niets aan de hand is!
van gekkum.

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 16, 2006 21:04

JA, ONWIJS, DIE RODE RIJDT GEWOON RECHTDOOR EROVERHEEN....EN IK MAAR MIJN BEST DOEN OM ER VANAF TE BLIJVEN....

AA
Junior Member
Junior Member

wo okt 18, 2006 21:09

[quote="Hilbert"]Er zijn hele fijne plannen, wordt binnenkort bekent gemaakt op de Challenge site!

De plannen staan nu online. Kijk snel!
GTV-6 3.0 Savali ' 85
GTV-6 2.5 '81
GTV-6 2.5 "84 LPG
Gt 3.0 Tazman racer '76

Terug naar “Evenementen”