Dan gooi ik hem ook maar in de groep, rij ook alweer 10 jaar een diesel braatwurst als daily. Ander woon-werk eiste een prive-diesel.
Van 15 jaar lang daily 75's naar de eeste 1serie (verdacht vergelijkbaar sturend als een licht aangepaste 75 en dat gaf de doorslag).

Nu een e90 met een 6 cil diesel, omdat het nu nog kan. Volgende zal wel een verplichte obesitas accu zijn.
De laatste jaren echt weinig tijd gehad voor de oude alfa's, maar ze lonken altijd weer naar me. Het zwak ervoor blijft, nu alleen nog de tijd ervoor.

Daily mule ==> bmw 325D
  Daily mule ==> bmw 325D

. Voor mijn woon-/werkverkeer heb ik een Giulietta QV TCT. Die bevalt me dermate goed dat ik deze nog jaren wil blijven rijden, hetgeen ook makkelijk kan met het beperkt aantal km's dat ik ermee rijd. De Alfa is qua onderhoud wel een zorgenkindje zo nu en dan. Vandaar dat ik het extra prettig vind om er een Japanner naast te hebben waar, buiten het reguliere onderhoud om, werkelijk nooit iets aan mankeert
. Voor mijn woon-/werkverkeer heb ik een Giulietta QV TCT. Die bevalt me dermate goed dat ik deze nog jaren wil blijven rijden, hetgeen ook makkelijk kan met het beperkt aantal km's dat ik ermee rijd. De Alfa is qua onderhoud wel een zorgenkindje zo nu en dan. Vandaar dat ik het extra prettig vind om er een Japanner naast te hebben waar, buiten het reguliere onderhoud om, werkelijk nooit iets aan mankeert  .
.

, en had nu na 100.000km alleen 2x zijn banden vervangen en om de maand ofzo een update van zijn systemen... maar idd totaal geen emotie ... maar was wel positief verrast hoe het voelde met optrekken en sturen
  , en had nu na 100.000km alleen 2x zijn banden vervangen en om de maand ofzo een update van zijn systemen... maar idd totaal geen emotie ... maar was wel positief verrast hoe het voelde met optrekken en sturen