Hmm mja ik weet het ook niet..zoals ik zeg ik heb op verschillende manieren drempels proberen te nemenWas je met de familie Tokkie op pad toen je uitlaat de grond raakte ?
ff zonder gekheid. extreem laag lijkt het inderdaad niet ... dan is het des te vreemder dat je uitlaat vaak de grond raakt.
Hmm ik kan een keer kijken voor nieuwe schokdempers. Is wel een goed idee iddis vreemd. Met m'n voormalige 1.8TS kon ik heel vlotjes de drempels over.
Tenzij....bv je schokdempers niet meer al te fris zijn ?
En ik geloof dat je auto erop wordt afgekeurd als ze brak zijn (toch?)Laat ff testen, dan weet je 't meteen. Niet-nader-genoemde bedrijfjes doen soms gratis diagnose van de vering. Anderzijds, als ze echt zo versleten zijn, zou je dat moeten voelen tijdens 't rijden
Met lekke schokdempers lijkt het alsof je in een zeeschuit rijdt maar doet niet al te veel voor de rijhoogte dacht ik.is vreemd. Met m'n voormalige 1.8TS kon ik heel vlotjes de drempels over.
hoogte niet, ik dacht meer aan het verder doorzakken wanneer je een drempel neemt.Met lekke schokdempers lijkt het alsof je in een zeeschuit rijdt maar doet niet al te veel voor de rijhoogte dacht ik.is vreemd. Met m'n voormalige 1.8TS kon ik heel vlotjes de drempels over.
Hmm ik zal het allemaal ff checken morgen (als ik er aan toekom)Het zou het doorzakken na de drempel tegen kunnen gaan maar ik heb van Dr Dré geleerd dat de ingaande slag haast niet gedempd wordt door de dempers. Dat is de taak van de veren.
Sowieso zakt je auto weinig door als je er heeeeeeeel erg rustig overheen gaat.