Motorruimte kant, van bovenaf neerkijkend op de plek waar de pedalenbox normaal zit.
Linksonder zie je een stuk kleppendeksel.

Geen probleem, ik ben klaar voor leuke gevechten!
 Geen probleem, ik ben klaar voor leuke gevechten!   Maar je moet Jasper niet naar voren schuiven... We zijn nog steeds op jou aan het wachten met die enorme 6 cilinders die je aan geschaft hebt
  Maar je moet Jasper niet naar voren schuiven... We zijn nog steeds op jou aan het wachten met die enorme 6 cilinders die je aan geschaft hebt  
   Toch niet zo makkelijk aan de 2.00 te komen he?
 Toch niet zo makkelijk aan de 2.00 te komen he?  
   Laat staan er onder
 Laat staan er onder  

Nee, dat valt reuze tegen.. Ik ga het dit seizoen ook nog niet proberen ook. Nou ja proberen wel, halen is punt twee.. 2019 wordt mijn "gezellig mannen, ik doe lekker met jullie mee" seizoen met de GTA, waaraan ik nu alleen het echt nodige ( sapjes, Zolderse grind er uit, betere koeling, en wat kleine reparatie's zoals lekkende uitlaatpakkingen/o-ringetjes van de STB. Dat spul. ) doe, verder niks.  Het komende half jaar wordt qua vrije tijd opgesoupeerd door een andere klus (huis).
  Nee, dat valt reuze tegen.. Ik ga het dit seizoen ook nog niet proberen ook. Nou ja proberen wel, halen is punt twee.. 2019 wordt mijn "gezellig mannen, ik doe lekker met jullie mee" seizoen met de GTA, waaraan ik nu alleen het echt nodige ( sapjes, Zolderse grind er uit, betere koeling, en wat kleine reparatie's zoals lekkende uitlaatpakkingen/o-ringetjes van de STB. Dat spul. ) doe, verder niks.  Het komende half jaar wordt qua vrije tijd opgesoupeerd door een andere klus (huis). 

Ziet er goed uit!
  Ziet er goed uit!
ook maar eff een updateje op het Forum........Staat er weer fris bij Niels ! Verder nog plannen of ben je een soort van uit-geëvolueerd met de 155 ? D'r schijnt een flink afgeslankte, nieuw beturbo'de dieselstokert op jacht te gaan naar 155's..

)
 )