Het wordt inderdaad een strakke look met 3 VDO meters en schakelaars. Helaas nog niet. We denken nog 3 lange dagen plaatwerk en lassen maar ik ben ondertussen ook aan mijn huis aan het renoverenSow dat stuurtje zal hem mooi gaan staan.
Ga je voor het dashboard voor een strakke look? Ik denk namelijk dat het geborsteld aluminium er dan erg goed op zal staan in combinatie met het stuurtje.
De afmeting van de vin kan ik je helaas niet mee helpen.
Nu ik het interieur al zie betekend dit dat het laswerk af is?
Voor de goedkoop moet ik het niet doen want dat lukt me nietKoelfan?
Gewoon het grootste monteren en met de meeste opbrengst wat nog net past.
Je wilt toch geen gezeur met koeling voor 1 kg gewichtbesparing of twintig euro goedkoper?
Gr
DJ
Zoiezo! alu krijg je nooit helemaal schoon. eerst scotch brite, ontvetten en dan vernislakAls je het alu zelf gaat borstelen moet je het wel aflakken oid. Tijd terug een keer een alu geborstelde slagplaat gemaakt voor m'n gitaar, maar daar kreeg je met spelen nogal zwarte handen van Deed dat toen gewoon met scotch bride dat borstel effect.
Even ter info. Ik merkte dat je ook een bobijn van Flamethrower aangekocht hebt.
Ik had deze ook op een twinsparkblok staan en ik heb daar wel wat problemen mee gehad.
Af en toe hield de motor in, vooral tijdens optrekken en het heeft wel even geduurd vooraleer ik bij die bobijnen uitkwam.
Er staan nu terug Bosch bobijnen op en sindsdien draait het blok perfect.
Groeten, Jan.
Dan zal ik hier binnenkort wel regelmatig een Giulia zien langsrijdenMeensel-Kiezegem??? Vlakbij ons, ik woon in Lubbeek en heb een huis gekocht in Kersbeek
Inderdaad maar vandaag denk ik van Ok flocken en morgen dan weer niet. ben niet 100% overtuigdje kan het dash ook laten flocken, vind ik er erg fraai uitzien (ga het zelf bij een volgend dash ook doen..)