zo wat een tof weekend!
de dag begon niet slecht.
kwalificatie 2:10,8. lekker gereden, en bandenspanning iets aangepast tussnedoor.
Race 1: goede start, en weg gereden van Emile. daarna een eenzame race maar vrij constante rondetijden gereden ... P6 SI, P1 75TS
Race 2: iet minder goed uit de start blokken. voor de tarzan kwamen Sieger, Emile en Jorik me voorbij. heel heel laat in de ankers en emile en jorik voorbij gestoken!!!!
achterin na het scheivlak liep ik telkens heel erg in op Sieger en zo nu en dan er voorbij. helaas was dat telkens voor korte duur
een klein stukje recht asfalt en je hoort die Q4 turbo van hem opspoelen en voor je het weet rijd die 50 meter voor je en kan het spelletje opnieuw beginnen
maar dat koste vrij veel tijd en kreeg zo ook de Heete adem van Emile in zijn CASSA DI ARANCIA in me Nek.
ik heb elke mm asfalt, curbstones, betonplaten en mischien een beetje gras die er was gebruikt om hem achter me te houden en dat was me gelukt! en sterker nog nieuwe PR!!!! 2:08,896
P8 SI P1 75TS
Onboard beelden :
https://youtu.be/ebbM7t_M7W0
Race 3: nou over mijn start zeg ik maar niet veel. leek wel een Honda motor voorin (#%$*)....
bij de Tarzan een klein race ongelukje met Roy, kan gebeuren .....
daarna een inhaal race wilde weer zo snel mogelijk naar voren!
Naast JW iets door het gras voor de Masters en buiten om bij Harold bij de Renaultbocht. zo dat waren er 2!
door naar Pieter. ik had een iets betere exit bij Khumo en zij aan zij startfinish op. Pieter koos heel slim de binnenkant, dus ik koos maar helemaal buitenom bij de Tarzan. en hoppa er voor bij.
Pieter bleef vervolgens maar heel irritant Bumper kleven
maar ook loopt de 75 van pieter net ietsjes harder dan die van mij dus verschillende aanvallen af weten te slaan.
TOT! de aller laatste ronde weet Pieter hem met een noodgang in de slotenmakers voorbij te steken.
heel close racing in het scheivlak. bumper aan bumper door Masters en Renaultbocht. en achterlangs kruizen bij bocht zonder naam
hierdoor had ik een iets slechtere exit en kwamen we weer naast elkaar uit bij aanremmen Audi-S. ik had de binnenkant. dus iets later in de remmen en uitrijden maar. P7 SI, P1 75TS
Onboard beelden :
https://youtu.be/79QoK-t7sO8
Pieter man wat was dit gaaf racen !!!!
Zo en nu op naar 24h Lemans