 Ook even blokje om gereden, was genieten ! Der komt overal nog antiroest-smurrie uit, pak hem goed aan als ie terug is uit Etten Leur. Kon lekker buiten schroeven, dus wat betere foto's
 Ook even blokje om gereden, was genieten ! Der komt overal nog antiroest-smurrie uit, pak hem goed aan als ie terug is uit Etten Leur. Kon lekker buiten schroeven, dus wat betere foto's 



Werkplek




 Ook even blokje om gereden, was genieten ! Der komt overal nog antiroest-smurrie uit, pak hem goed aan als ie terug is uit Etten Leur. Kon lekker buiten schroeven, dus wat betere foto's
 Ook even blokje om gereden, was genieten ! Der komt overal nog antiroest-smurrie uit, pak hem goed aan als ie terug is uit Etten Leur. Kon lekker buiten schroeven, dus wat betere foto's 









 
 
Dat past dan wel een beetje bij mij, dat uit de toon vallen, maar help me een beetje op weg om "minder" uit de toon te vallenNokkenaskeus valt uit de toon bij kop.. kan van alles onderin blok zitten. Ex SB blok, of daadwerkelijk 86 boring? Of gewoon standaardblokje waar kop en nokkenbijgeraapt zijn? Altijd leuke puzzels.
 
  
 

dan is de nokkenasset zoals JC aanbiedt eerste keus denk ik (ik weet niet hoe het ding aanvoelt, maar de set van JC geeft zeer waarschijnlijk meer kopel onderin en meer ""drivebility"") onder voorbehoud dat het lukt met kleplift en dus klep/zuigerspeling.Dat past dan wel een beetje bij mij, dat uit de toon vallen, maar help me een beetje op weg om "minder" uit de toon te vallenNokkenaskeus valt uit de toon bij kop.. kan van alles onderin blok zitten. Ex SB blok, of daadwerkelijk 86 boring? Of gewoon standaardblokje waar kop en nokkenbijgeraapt zijn? Altijd leuke puzzels.
Gr Ron
dan is de nokkenasset zoals JC aanbiedt eerste keus denk ik (ik weet niet hoe het ding aanvoelt, maar de set van JC geeft zeer waarschijnlijk meer kopel onderin en meer ""drivebility"") onder voorbehoud dat het lukt met kleplift en dus klep/zuigerspeling.Dat past dan wel een beetje bij mij, dat uit de toon vallen, maar help me een beetje op weg om "minder" uit de toon te vallenNokkenaskeus valt uit de toon bij kop.. kan van alles onderin blok zitten. Ex SB blok, of daadwerkelijk 86 boring? Of gewoon standaardblokje waar kop en nokkenbijgeraapt zijn? Altijd leuke puzzels.
Gr Ron
Alquati is gok ik 12.5 lift op inlaat, of wellicht de mildere onder de 12 lift. dus dan wordt het meten. Barend kent de afstelling van de set wel.
 , was mijn ervaring.. heb deze nu nog op de uitl. , en een 12mm op de inlaat, en heeft nu meer koppel onderin, en zeer fijn op straat
  , was mijn ervaring.. heb deze nu nog op de uitl. , en een 12mm op de inlaat, en heeft nu meer koppel onderin, en zeer fijn op straat  

 (die heeft een wat zwaardere rechtervoet dan oma had, dus altijd goed...
 (die heeft een wat zwaardere rechtervoet dan oma had, dus altijd goed...  )
 )reed ook prima, rustige loop, alleen de echte brul kwam wat later inzetten, nu meer geleidelijk, en vlakke koppelkromme vanaf +/-2500/minVreemd, in de racer met een ex sb blok met die nokkenassen kon je oma boodschappen sturen. Mijn vrouw trouwens ook..(die heeft een wat zwaardere rechtervoet dan oma had, dus altijd goed...
)