Twee trainingen, drie races !!!!!

Nu ff snel de camper volstorten met race-benodigdheden, banden en proviand en straks naar de baan. Life's good !!!!

Al kauwend het geglibber van de rest van het SI pack bekeken.
 Al kauwend het geglibber van de rest van het SI pack bekeken.  Gefinished als achtste.
 Gefinished als achtste.  De concurrenten voor de titel waren op voldoende afstand, dus gelegenheid voor een beetje duwen en prikken. Daar waar ik er misschien langs zou kunnen was het echter nat en glad, redelijke kans dat zoiets voor ons beiden in tranen eindigt en dat mocht uiteraard niet gebeuren. Gefinished als derde, met dank aan o.a. Wijnand die een koppakking zag ploffen.
 De concurrenten voor de titel waren op voldoende afstand, dus gelegenheid voor een beetje duwen en prikken. Daar waar ik er misschien langs zou kunnen was het echter nat en glad, redelijke kans dat zoiets voor ons beiden in tranen eindigt en dat mocht uiteraard niet gebeuren. Gefinished als derde, met dank aan o.a. Wijnand die een koppakking zag ploffen. Overduidelijk dat Jouke's 75 Turbo een paar weekjes aan de anabolen was geweest. Mooi/goed gestuurd Jouke !!
 Overduidelijk dat Jouke's 75 Turbo een paar weekjes aan de anabolen was geweest. Mooi/goed gestuurd Jouke !! 

Het verschil tussen mij en Serge was een tiende of 2 in het voordeel van Serge.
  Het verschil tussen mij en Serge was een tiende of 2 in het voordeel van Serge. 
   Whahaha. Wel mooi dat je em uiteindelijk recht had en niet spinde! Staat op beeld
  Whahaha. Wel mooi dat je em uiteindelijk recht had en niet spinde! Staat op beeld 
 Ik moest alle zeilen bijzetten om nog eenzins een ronde tijd te kunnen rijden, maar het is gelukt Bjorn er achter te houden en de race te winnen!
 Ik moest alle zeilen bijzetten om nog eenzins een ronde tijd te kunnen rijden, maar het is gelukt Bjorn er achter te houden en de race te winnen! 

. Mag niet, lucht wel op
. Mag niet, lucht wel op  

Je zult altijd instappers houden ook binnen de SI. Ikzelf bijvoorbeeld, 1e race op cpz en de 2.17 komt in de buurt en ook al eens gereden en de tijden dalen gestaagPS Voor diegenen onder ons die hun Alfaatje lastig onder de 2:17 krijgen,
 mede dank zij tips & tricks van de anderen. En de instappers zijn nodig om de SI in leven te houden. Maar met een peekaa pakhuis van Niels en consorten heb je daar ook al geen Volvo's nodig. De snelheidsverschillen zijn ook in SI enorm. Het zij zo, moeten we maar mee omgaan. En dat lukt ook goed als ik het zo bekijk.
 mede dank zij tips & tricks van de anderen. En de instappers zijn nodig om de SI in leven te houden. Maar met een peekaa pakhuis van Niels en consorten heb je daar ook al geen Volvo's nodig. De snelheidsverschillen zijn ook in SI enorm. Het zij zo, moeten we maar mee omgaan. En dat lukt ook goed als ik het zo bekijk. 30 Italiaanse bolides......
 30 Italiaanse bolides......
Heb je volkomen gelijk in, maar ik had er al een paar keer naast gezeten en flink in de ankers gezeten. Toen een keertje net iets minder hard geremd.Ik huldig nog altijd het kredo, dat racen een non contact sport is, zeker als je dit voor de hobby doet.
Dus ik ga niét opzettelijk tegen iemand aanrijden', ook niet tegen een Volvo.
Al is het maar, omdat hun niet malen om een deuk meer of minder en ik gelijk met een dure schade zit