Nee maakt niets uit, ik ken verhalen over 156's uit 2005 die al zó aangetast waren door roest dat reparatie niet eens meer rendabel was (sloop)Zou het met mentaliteit bij de bouwers te maken hebben?
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe het met de Belgische 156's staat. Mijn 156 heeft namelijk in het geheel geen last van roestvorming op de bodem. het is een facelift versie (2005), maakt dat iets uit? Het is natuurlijk de vraag hoe hij er over jaar of 7 bij staat...
Ging om de serie van 2003-2006. Daarna kwam oa de 1.9 jtd Q2 die beter is zo werd me verteld.Tot wanneer liep die eerste serie precies?
Waren er meerdere (geografische) productielocaties? Soms kom je nog echt goede 156's tegen, maar vaak is de bodem slecht. Typisch dat er dusdanig grote kwaliteitsverschillen kunnen zijn voor eenzelfde model. Laten we anders maar weer met ons hand over ons hart strijken en het 'karakter' noemen...Nee maakt niets uit, ik ken verhalen over 156's uit 2005 die al zó aangetast waren door roest dat reparatie niet eens meer rendabel was (sloop)Zou het met mentaliteit bij de bouwers te maken hebben?
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe het met de Belgische 156's staat. Mijn 156 heeft namelijk in het geheel geen last van roestvorming op de bodem. het is een facelift versie (2005), maakt dat iets uit? Het is natuurlijk de vraag hoe hij er over jaar of 7 bij staat...