Leuk artikel:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 81619.html" onclick="window.open(this.href);return false;
.

waar hij ook niet beter van is geworden. Het is dus een Sud met heel erg veel werk (dan weet een gewaarschuwd mens genoeg). Met name de voorkant is slecht, voorspatborden kan je weggooien, binnenschermen moeten vervangen of stevig aangepakt worden etc. etc. etc.
  waar hij ook niet beter van is geworden. Het is dus een Sud met heel erg veel werk (dan weet een gewaarschuwd mens genoeg). Met name de voorkant is slecht, voorspatborden kan je weggooien, binnenschermen moeten vervangen of stevig aangepakt worden etc. etc. etc. en nog nooit een hele slechte alfa hebt opgeknapt zou ik er niet aan beginnen. Toch zoek ik er iemand voor die hem op kan (en wil) knappen. Ik heb er eventueel (tegen meerprijs) een redelijk harde neus (met schutbord) van een Nuova Sud bij.
  en nog nooit een hele slechte alfa hebt opgeknapt zou ik er niet aan beginnen. Toch zoek ik er iemand voor die hem op kan (en wil) knappen. Ik heb er eventueel (tegen meerprijs) een redelijk harde neus (met schutbord) van een Nuova Sud bij.  ter indicatie, ik heb recentelijk wat onderdelen/sloop Sud's verkocht voor tussen de 450 en 700 euro. Doe maar eens een bod. Als iemand nog een complete, en goed lopende niet olie verbruikende Renault Clio 1.5 DCI motor heeft (motor code K9K704) met ± 200 dkm dan is een ruil ook goed.
  ter indicatie, ik heb recentelijk wat onderdelen/sloop Sud's verkocht voor tussen de 450 en 700 euro. Doe maar eens een bod. Als iemand nog een complete, en goed lopende niet olie verbruikende Renault Clio 1.5 DCI motor heeft (motor code K9K704) met ± 200 dkm dan is een ruil ook goed.

Beetje late reactie, maar is dat de jouwe?De eerste tekenen van de lente!

Euh ja, deze is van mij. Echter is dit niet dezelfde, als diegene, waar jij destijds projectfoto's van hebt gezien. (die heb ik ook nog steeds en is nog in hetzelfde stadium.....) Deze gele is wel gewoon in gebruik nu.Beetje late reactie, maar is dat de jouwe?