De thermostaat is nieuw en de radiateur ziet er nog heel goed uit. Probleem alleen is dat de staat van de distributie onbekend is en dus ook de waterpomp...Ik verdenk dat dat laatste het probleem is. Hebben jullie suggesties

Groet,
Chris
Laat je direct de looprollen en spanner ook mee wisselen? Bij onbekende leeftijd/km's pak ik die ook altijd mee.Duidelijk verhaal allemaal.
De afspraak wordt gemaakt voor een distributiewissel incl. waterpomp (upgrade metalen schoepen) met daarbij een CO lektest. Ik vrees daarbij ook het ergste.
Ik post nog wel ff wat de diagnose uiteindelijk is geweest. Bedankt totzover voor het meedenken!
Frank, uiteraard!Laat je direct de looprollen en spanner ook mee wisselen? Bij onbekende leeftijd/km's pak ik die ook altijd mee.Duidelijk verhaal allemaal.
De afspraak wordt gemaakt voor een distributiewissel incl. waterpomp (upgrade metalen schoepen) met daarbij een CO lektest. Ik vrees daarbij ook het ergste.
Ik post nog wel ff wat de diagnose uiteindelijk is geweest. Bedankt totzover voor het meedenken!
Benieuwd wat de uiteindelijk uitkomst is.
Grtz,fRank