Hallo,
Ik heb de auto sinds afgelopen zaterdag, dus dat is nog niet zo heel lang

.
Gisteren zeg maar de hoekjes en uiteinden bekeken die ik nog niet had gezien. Nou kan zo´n speuractie je wel eens met heel veel schrik achterlaten (zoals bij een 33 ooit), maar ik heb nog geen psychiatrische hulp nodig.
Ik ontdek dus drie kleuren. Wit, blauw en nu rood. Het rode spuitwerk is trouwens maar zo zo. Van de buitenkant mooi, maar sommige details hadden beter uitgevoerd kunnen worden. Maarja, over een paar jaar moet ie toch opnieuw naar de spuiter, dus daar doen we niet moeilijk over.
Het is geen Biscione. Heb hem gekocht bij Van Neerijnen in Utrecht. Daarvoor is hij van een vrouwtje uit Den Haag geweest. Heb de documentatie van de twee vorige eigenaren en dat schept wel een beetje vertrouwen. In Linne heb ik nooit een Giulia gezien, maar ik woon er ook maar (weer) sinds kort.
Tien jaar geleden ben ik voor het eerst voor een Giulia gaan kijken. Bij een man die auto´s importeerde uit Italië. Hij woonde in Horn en heette volgens mij Litjens. Misschien dat je hem kent. Vier of vijf jaar later nog een keer gaan kijken en toen had hij alleen nog een aubergine Biscione staan. Misschien was dit jouw auto wel? Enfin, uiteindelijk dit jaar de knoop eens doorgehakt en er een gekocht. Keuze was nu wat makkelijker, omdat het beestje ´s winters nu gewoon in een garage kan...
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).