ramaekers
Member
Member

Startproblemen alfa romeo 33 bwj 86

wo jun 11, 2014 17:18

Hallo,

Ik heb namelijk een 33 deze begint raar te doen ik heb 2 weken geleden het zelfde probleem aan de hand gehad wou even aan gaan maar na een tijdje viel deze weer uit en als ik gas probeerde te geven deed hij juist alsof hij geen benzine kreeg hebben ze mijn gezegd van een andere benzinepomp te zetten en de delcokop en trotter hij heeft doen weer goed gegaan starten geen enkel probleem maar nu 1 weekje laten stil staan juist zelfde probleem gaan even aan maar daarna valt hij weer uit kan iemand mij zeggen wat het eventueel kan zijn .

Ps: helemaal niet leuk als je ritje wilt gaan maken en de auto gaat niet aan :(

Mvg

Rob75
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Startproblemen alfa romeo 33 bwj 86

do jun 12, 2014 19:01

Ik heb dat ooit eens gehad bij een 33 en dat bleek de aansluiting op de bobine te zijn. Deze is met schuifstekers aangesloten en die willen wel eens wat los gaan zitten of corroderen. Gevolg: uitvallen en niet starten.

Succes,
Rob
75 2.0 carbs in wording
Voor dagelijks gebruik:
Alf Giulia Super (952), Aprilia RSV Mille 1999, Cagiva Navigator

http://www.soglia-it.nl

ramaekers
Member
Member

vr jun 13, 2014 15:48

hallo,

Jaa had ie tevoren al gedaan toch bedankt. Hebben namelijk het probleem gevonden één of andere sukkel heeft in mijn benzinetank zand gegooid dus verstopping was het probleem de hele boel demonteren en alles zuiver maken zodat er niks meer in zit en filters zetten.

Firedriver
Full Member
Full Member

zo jun 15, 2014 13:49

Potverdomme Wes,,
Zal je in de week eens bellen om zater-of zondag bij je langs te komen, maar wie doet zoiets hé, heb met je schoonvader over gehad.
Dikke gr.
Jantje
Ps: Ben deze weekend aan een GT aan het werken, misschien iets voor u, maar ja, zou toch een zonde zijn om je 33 weg te doen, het is nog maar één kwaaltje en ge zijt er dan van af, rustig blijven, alles komt wel in orde.
Is de 33 bij JP ?
Doe JP de groeten.

dendox
Newbie
Newbie

zo jun 15, 2014 14:21

kan je aub een foto opzetten van je delco mijn wagen is volledig ontregelt en zou graag weten in welke richting de vacuum pomp staat (niet zelf ontregelt juist overgekocht).

dendox
Newbie
Newbie

zo jun 15, 2014 14:21

kan je aub een foto opzetten van je delco mijn wagen is volledig ontregelt en zou graag weten in welke richting de vacuum pomp staat (niet zelf ontregelt juist overgekocht).

Terug naar “Algemene Technische vragen”