Een zeker familie lid had na het kleppenstellen van zijn Sud het inbusje in de nokkenas laten zitten...dekseltje erop en toen de motor gestart.
Hoef ik het niet zelf te plaatsen ......
Een zeker familie lid had na het kleppenstellen van zijn Sud het inbusje in de nokkenas laten zitten...dekseltje erop en toen de motor gestart.
Amenvoor mij blijven 33 jes altijd leuke sportieve wagens waar ik altijd met veel plezier in gereden heb.
Amenvoor mij blijven 33 jes altijd leuke sportieve wagens waar ik altijd met veel plezier in gereden heb.
U bent niet de enige . HahahaGrootlicht bij een 75 werkt door op het uiteind van de hendel aan het stuur te drukken, niet door hem naar het stuur toe te trekken zoals bij een 33.....
Was een afkeurpunt dat ik maar niet opgelost kreeg , ook niet met een andere hendel.... later kon ik er wel om lachen. keurmeester wist het ook niet.
Jee dat veelvoud pull-a-hendel bij GT wist ik óók nog niet....en grootlicht drukknopje bij 'n 75 eveneens niet zojuist maar even geprobeerd in de garage. Veel geleerd vanavond.En een veelvoud van 30 seconden als je meerdere keren aan de hendel trekt (max 3 minuten dacht ik)
Dat 75-grootlicht verhaal herken ik ook, gelukkig was ik zelf al op zoek geweest bij mijn pre-apk verlichtingsrondje, zodat ik het de keurmeester kon vertellen
Mijn grootste blunder: een redelijk moderne Alfa kopen en denken dat je een aantal jaar probleemloos kunt rijden
Die komt me griezelig bekend voorMijn grootste blunder: een redelijk moderne Alfa kopen en denken dat je een aantal jaar probleemloos kunt rijden
maargoed je bodem kan er straks weer een paar jaar tegen Arnout , ga je wagen zometeen afplakken en de bodem weer netjes zwart makenMijn grootste blunder: een redelijk moderne Alfa kopen en denken dat je een aantal jaar probleemloos kunt rijden
een aantal jaar probleemloos rijden
Hoe oud was je gt ook alweer?Dat zeker ja
Dan nog een rammel uit de voorwielophanging, een roestige koelleiding vervangen, een motormanagementstoring oplossen, een lekke schokdemper vervangen en wat normaal onderhoud (en hopen dat ze bij de APK verder niks vinden) en wie weet kan ik dan eindelijk beginnen aaneen aantal jaar probleemloos rijden