Nou met water inderdaad dus. Eerst geprobeerd met stikstof.
Dat maakte dat de drop er met hapjes en stukjes bekleding uitkwam.
Met kokend water ging het veel beter. Meubel wint 100 Internets.
Unfortunately peanutbutter. Dit heb ik verleden jaar meermaals met de RDW besproken, en toch met een 2-tje geëindigd. Dat de platen netjes ingeleverd zijn bij export weet ik zeker.Dat met die eentjes en hoger:
Als de kentekenpapieren en platen zijn ingeleverd bij de RDW kan er bij herinvoer een plaat met een (onzichtbare) 0 worden afgegeven, geen probleem.
Maar kentekenplaatpersers snappen zelf de regels vaak niet met driehoeksonduidelijkheden tussen klant, platenprakker en RDW.
Mooi dat je de drop kwijt bent zo!!Unfortunately peanutbutter. Dit heb ik verleden jaar meermaals met de RDW besproken, en toch met een 2-tje geëindigd. Dat de platen netjes ingeleverd zijn bij export weet ik zeker.Dat met die eentjes en hoger:
Als de kentekenpapieren en platen zijn ingeleverd bij de RDW kan er bij herinvoer een plaat met een (onzichtbare) 0 worden afgegeven, geen probleem.
Maar kentekenplaatpersers snappen zelf de regels vaak niet met driehoeksonduidelijkheden tussen klant, platenprakker en RDW.
Vraag ik me ook af, kon men mij niet duidelijk maken. Vreemd is ook dat de vorige NL eigenaar blauwe correspondentie voor de SZ kreeg toen ík de auto weer invoerde.Maar…waarom een 2-tje?? Als de vorige platen geen 1-tjje hadden zou dat toch nu een 1-tje moeten zijn??
Dank. Het is een klein klusje wat enorm veel voldoening geeft. Je ziet het vuil in de emmer zitten en dus meteen het resultaat.Mooi resultaat, goed bezig.
Hé Marc, ik hoor dat een GT achter bumper in back order staat, maar het tapijt voor SZ kan AR nog leveren?? Bijzonder, enig idee wat het kost?idd een enorme klus!
alleen al dat tapijt eruit halen is zeer vervelend.
je kunt ze nog nieuw krijgen bij Afra trouwens.
mooi resultaat!
Tapijtreiniger kost €22 voor een weekend.hoi Gerrit,
ik geloof dat ik 300+€ heb betaald, maar dan ook 300€ verzendingskosten....bij AFRA
loopt de 3.7 24v nog niet naar behoren of ben je op wat anders overgestapt ??Het tapijt ligt bij mij op zolder als reserve..
Als mijn auto perfect in orde is zal ik dat eens plaatsen.