Ik ben Renko en kom uit Wernhout (noord-brabant). Ik ben 26 jaar en autoliefhebber in hart en nieren! Zelf ben ik van beroep 1e auto technicus/diagnosetechnicus en tevens apk keurmeester. Ben sinds kort in het bezit van een Giulia Super 1300 van 1971. Hiervoor heb ik een Opel Kadett-B van 1973 gehad, deze heb ik echter vorig jaar verkocht omdat ik er een beetje op uitgekeken was en graag iets anders wilde. Ik wist echter nog niet precies wat ik wilde en ben rustig wat gaan rondkijken. Echter achter ons bedrijf zit de 105 Workshop, en heb veel contact met Barend Aarts. Wij krijgen regelmatig diverse Alfa's via Barend voor Apk en uitlijnen, en zodoende werd ik steeds meer besmet met het Alfa virus. Van mijzelf ben ik altijd een echte Mercedes liefhebber geweest, maar heb ongeveer een half jaar geleden mijn eerste Alfa gekocht, een 147.
Omdat ik toch ook steeds meer gecharmeerd raakte van de Giulia's Super en de GT Junior een keertje tegen Barend gezegd: Als je een keertje iets leuks voor me tegenkomt hoor ik het graag van je! Hij hield zich aan zijn woord, en afgelopen zomer kwam hij mij vertellen dat hij een leuk Supertje voor me had staan met wel wat werk, maar absoluut geen slechte. Ik ben gaan kijken en heb besloten om hem te kopen.
Motor was gedemonteerd door de vorige eigenaar vanwege revisie, en is dus helemaal gedemonteerd, maar Barend vertelde mij dat dit geen enkel probleem zou zijn en dat hij compleet was en mij wil helpen met opbouwen. Nu enkele maanden verder is de "Juul" compleet gedemonteerd en op een paar kleine lasplekjes klaar om naar de spuiter te gaan. Als de carrosserie naar de spuiter is ga ik beginnen om de 2-liter motor met Barend op te bouwen zodat ik straks een goede en leuke ''Juul'' heb waar ik nog vele jaren plezier van ga hebben.
Dit is zo een beetje wat ik te vertellen heb. Ik hoop dat ik hier nog veel kan leren en ontdekken over de 105 en zal tevens geregeld wel wat vraagjes hebben waar jullie me wellicht me kunnen helpen.

grtz,
Renko