Gefeliciteerd met jullie blauwe V6! Jullie gaan er geen spijt van krijgen. ik ga mezelf regelmatig voor m'n kop slaan vrees ik.GT reed super!
Meen dat er iemand op t 156 forum zo'n 3.2 op gas had laten optimaliseren op de bank (forummer stopie?) en die topte 265 pk...proficiat!
Iemand ook bekend met het vermogen van deze motoren op lpi??
Haha...toch nog maar een paar laatste fotokes makenGefeliciteerd met jullie blauwe V6! Jullie gaan er geen spijt van krijgen. ik ga mezelf regelmatig voor m'n kop slaan vrees ik.GT reed super!
dat zijn leuke waardes om op te kokenMeen dat er iemand op t 156 forum zo'n 3.2 op gas had laten optimaliseren op de bank (forummer stopie?) en die topte 265 pk...proficiat!
Iemand ook bekend met het vermogen van deze motoren op lpi??![]()
Grtz,fRank
dat komt door de hogere klopvastheid van gas.dat zijn leuke waardes om op te kokenMeen dat er iemand op t 156 forum zo'n 3.2 op gas had laten optimaliseren op de bank (forummer stopie?) en die topte 265 pk...proficiat!
Iemand ook bekend met het vermogen van deze motoren op lpi??![]()
Grtz,fRank![]()
inderdaad door het hogere octaangetal kan je vroeger met ontsteken gaan en daardoor meer power leverendat komt door de hogere klopvastheid van gas.dat zijn leuke waardes om op te kokenMeen dat er iemand op t 156 forum zo'n 3.2 op gas had laten optimaliseren op de bank (forummer stopie?) en die topte 265 pk...![]()
Grtz,fRank![]()
heb een jaar een 156 2.5 v6 op gas gereden. geen gebrek aan power zeer fijne ervaring, alleen je staat wat vaker bij de pomp om te tanken.