Zijn er mensen die nog tips en trucs hebben voor het uitbouwen van een kachel uit een giulietta 116 (type 3)
Groet Richard
Dan zou ik in ieder geval de slangen in de motorruimte los halen en vervolgens het interieur in trekken. Door ze dan direct weer hoog te houden voorkom je dat er al teveel lekkage optreedt en dat kan je redelijk eenvoudig opvangen met wat doeken. Als je ze aan de kachelzijde los haalt wordt het een zwembad.Zoals jij het schrijft zit er volgens mij toch nogal wat verschil in type 2 en 3, maar we zullen zien hoe het zit als ik het los haal
Het is de bedoeling dat de hele kachel unit vervangen word.
Constructie t2 v.s. t3 is vrijwel identiek volgensmien.Dan zou ik in ieder geval de slangen in de motorruimte los halen en vervolgens het interieur in trekken. Door ze dan direct weer hoog te houden voorkom je dat er al teveel lekkage optreedt en dat kan je redelijk eenvoudig opvangen met wat doeken. Als je ze aan de kachelzijde los haalt wordt het een zwembad.Zoals jij het schrijft zit er volgens mij toch nogal wat verschil in type 2 en 3, maar we zullen zien hoe het zit als ik het los haal
In ieder geval moet het mogelijk zijn om het front van het dashboard los van de rest af te nemen, ook bij type 3. Hoe ze daar dan de bovenste schroeven hebben verborgen kan ik je helaas niet vertellen.
Als je de slangen los hebt er gelijk een m10 bout in drukken en met een slange(n)klem vastzetten. Dit voorkomt t zwembad effect ook erg effectief.Dan zou ik in ieder geval de slangen in de motorruimte los halen en vervolgens het interieur in trekken. Door ze dan direct weer hoog te houden voorkom je dat er al teveel lekkage optreedt en dat kan je redelijk eenvoudig opvangen met wat doeken. Als je ze aan de kachelzijde los haalt wordt het een zwembad.Zoals jij het schrijft zit er volgens mij toch nogal wat verschil in type 2 en 3, maar we zullen zien hoe het zit als ik het los haal
In ieder geval moet het mogelijk zijn om het front van het dashboard los van de rest af te nemen, ook bij type 3. Hoe ze daar dan de bovenste schroeven hebben verborgen kan ik je helaas niet vertellen.