Vorige week heb ik de voorpijp van mijn 146TI uit 2000 vervangen. Sindsdien lijkt het wel of de auto meer inhoud.
Nu was dit altijd al wat het geval alleen deze week is mijn vrouw er bijna mee stil gevallen. De motor sloeg niet af.
Wat ik mij afvraag heeft dit te maen met de lambda of moet uik toch meer in de richting van de LMM denken.
Ikzelf heb er vandaag mee gereden en op 1 x na (toen de motor nog niet goed op temp was) geen last gehad. die ene keer
was het net of de auto zou afslaan maar door heel weinig gas te geven bleeg ik rijden hierna is het niet meer voorgekoemn. Net
of ie geen brandstof kreeg.
Nu heb ik vandaag de LMM los gehad om te kijken of ie minder inhoud. Dit was het geval bij acceleren maar wanneer ik
een constante snelheid laag in de toeren (2000) ging ze schokken alsof je 30 in zijn 5 reed.
Kan het met Lambda te maken hebben omdat de uitlaat nu dicht zit of..
Een heel verhaal maar Ik hoop dat het te volgen was wat ik bedoel.
Vanmorgen de lambda eruit gehaald en schoongemaakt, toen ik deze schoonblies zag ik allemaal troep in de punt zitten
Ook rammelt ie wanneer je ermee schud dus ga ik er van uit dat deze afgeshreven is maar kan dat ook de oorzaak zijn van het even
Stilvallen ?