Beste Alfisti,
Voor mijn studie Technische Bestuurskunde aan de TU Delft, doe ik verkennend onderzoek naar oldtimer bezit en een nieuw oldtimer beleid in Nederland. Daarvoor heb ik een online vragenlijst opgesteld waarin oldtimer bezitters een aantal vragen worden gesteld. Ik zou hier iedereen die eigenaar van een oldtimer is, willen vragen om mij te helpen bij het onderzoek en de vragenlijst in te vullen.
In de vragenlijst wordt een nieuwe regeling voorgesteld, dit is een puur hypothetisch geval en het hoeft dus niet de beste, de meest geschikte, of de oplossing met mijn voorkeur te zijn. Het doel van het onderzoek is niet om een regeling te ontwerpen die de oplossing is voor alle problemen rondom de huidige oldtimer problematiek, maar het heeft een meer verkennend karakter waarbij er nu in eerste instantie wordt gekeken naar welke elementen een rol spelen in hoe oldtimer bezitters over een regeling denken. Hetgeen wat voorgesteld wordt kan dus overkomen als een oplossing waar nogal wat haken en ogen aan zitten, of die voor sommige misschien kort door de bocht lijkt maar de regeling is puur een instrument om metingen mee te doen. Dit had dus bijvoorbeeld ook met een andere regeling gedaan kunnen worden.
De vragenlijst is te bereiken via http://www.thesistools.com/oldtimerbeleid
Alvast enorm bedankt voor jullie hulp.
Groeten Thomas