Jouw setup en auto kennende zou ik kiezen voor een niet rvs variant, want aanpassen moet je toch! Ik zal jouw email beantwoorden btw..., druk geweest,

Mooie 105!Ik heb er een CSC onder liggen 2x2 zie foto's
http://www.alfa147club.nl/forum/viewtop ... &start=240
Dré
en dat mild steel ook mooier klinkt dan rvs (mits de opbouw vergeljkbaar is uiteraard).
Je kan ook prima zonder AH, alleen de AH versie is meen ik door BAS op de rollenbank getest met beste resultaat. Dus dan denk ik de extra investering van 200 geeft relatief goedkope extra pk.Okp is een heel mooi alternatief! Gezien en gehoord! Voor de rvs varianten dan, je moet ervan houden. doe je dat dan vind ik het de beste keus. Zo zie je dat in tegenstelling tot wat veel fanaten vinden prima zonder AH kunt, en goedkoper zonder aan kwaliteit in te boeten...
Jouw setup en auto kennende zou ik kiezen voor een niet rvs variant, want aanpassen moet je toch! Ik zal jouw email beantwoorden btw..., druk geweest,
Waar kan ik dat kopen? (krijgen is ws iets te optimistischen hoe is dat squadra bianca spruitstuk? dat 4-2-1 systeem, is dat niks (is nog wel te krijgen)