Heb voordat Stefan kwam ook nog een drie gaatjes die ik toch nog tegen kwam laatst gelast. Was ook zo weer gedaan.
Moet het nog beter afwerken, maar een oom was het apparaatje even nodig.

Zoals gezegd ga ik zaterdag weer verder. Vorige week ook een prijs gehad van de spuiter en ben erg tevreden over de prijs en de afspraken. Hoop dat de auto voor de bouwvak er heen kan.

Denk dat ik zaterdag de boel dus in de RX10 ga zetten en dan kan er later volgende week de anti dreunmatten in. Ook spoedig de laatste hand leggen aan de motorruimte zodat ook de epoxi er op kan.
 Denk dat ik zaterdag de boel dus in de RX10 ga zetten en dan kan er later volgende week de anti dreunmatten in. Ook spoedig de laatste hand leggen aan de motorruimte zodat ook de epoxi er op kan. 

)
 ) Dan de laatste details in de motorruimte voordat deze in de epoxi kan. Wil dit op een zaterdag doen omdat ik de grote kachel er dan bij aan kan doen omdat ik anders bang ben dat het te koud gaat worden om dit te doen. Zaterdag a.s. zal ik er niet zijn omdat we dan een andere GTV6 gaan halen. Denk volgende week donderdag weer aan het werk te gaan.
 Dan de laatste details in de motorruimte voordat deze in de epoxi kan. Wil dit op een zaterdag doen omdat ik de grote kachel er dan bij aan kan doen omdat ik anders bang ben dat het te koud gaat worden om dit te doen. Zaterdag a.s. zal ik er niet zijn omdat we dan een andere GTV6 gaan halen. Denk volgende week donderdag weer aan het werk te gaan.

, valt toch wel mee een kleine 8 euro voor een plaat van 50x50, enneh een wagen netjes/goed opknappen is niet goedkoop hé! ik persoonlijk vindt het jammer, maargoed, jou keuze!!
 , valt toch wel mee een kleine 8 euro voor een plaat van 50x50, enneh een wagen netjes/goed opknappen is niet goedkoop hé! ik persoonlijk vindt het jammer, maargoed, jou keuze!!