Zeg... open je eigen topic dan!Daar wou ik nu net over beginnenVogelpoep op het dak?Maar het topic over de kras op de bumpersticker gaat er komen, ik voel het gewoon.......................................

Zeg... open je eigen topic dan!Daar wou ik nu net over beginnenVogelpoep op het dak?Maar het topic over de kras op de bumpersticker gaat er komen, ik voel het gewoon.......................................
Ha,ha,..ha,ha,.. jij begrijpt het,..als ie leeg is mot ie toch weer vol,.. zeggen wij in Nijmegen,..Dat iemand met 6 auto`s zich druk maakt over de benzineprijs. Veel gekker gaat het niet meer worden vandaag.
Die houden we erin,..Ha,ha..Ho, ho... wel in perspectief blijven zien he? Indien het hele wagenpark geheel volgetankt zou zijn... is het wel twee keer zo veel waard...Dat iemand met 6 auto`s zich druk maakt over de benzineprijs. Veel gekker gaat het niet meer worden vandaag.
Nee inmiddels weer een nieuwe,..Maar het topic over de kras op de bumpersticker gaat er komen, ik voel het gewoon.......................................Ik zag de topictitel en ik dacht........................................niet weer een nummerplaathouder naar de knoppen he, maar gelukkig! Het gaat over benzine!
Welke vandaal heeft dat plaatje van dat bokkende ezeltje op je plaat geplakt?????