Yes, extra topics aanmaken voor korting bij de pompWat kan mij dat nou bommen! Topics aanmaken zal ik!![]()

Yes, extra topics aanmaken voor korting bij de pompWat kan mij dat nou bommen! Topics aanmaken zal ik!![]()
Tja, dat is dan weer het verschil...Schiet niet op... het boertje slokt 90 liter diesel als je hem goed leegrijdt... is dan nog steeds 125 €... bijna 14% meer dan de in dit topic aangegeven 110 €.... zou opgelucht ademhalen als ie eens een keer voor slechts 110 € vol ging...Of gewoon diesel tanken voor 'slechts' € 1,39Bij mijn werk elke donderdag actie prijzen. 6 cent goedkoper dan de rest van de week.
Zal ik maar elke keer dat ik tank een topic openen?
Ik krijg zegeltjes per topic...Yes, extra topics aanmaken voor korting bij de pompWat kan mij dat nou bommen! Topics aanmaken zal ik!![]()
Dat valt op zich wel weer mee voor wat het is... een automaat met airco en permanente 4-wielaandrijving, 1990 kg staal, gietijzer en aluminium met de aerodynamica van een rechtopstaande baksteen en een diesel uit het jaar nul... en dan op de lange afstand iets van 1 op 9,5... dus ik klaag niet... ben namelijk al lang blij dat er (zeer waarschijnlijk) niet een ultra links kabinet komt... anders gingen de accijnsen weer omhoog....Tja, dat is dan weer het verschil...Schiet niet op... het boertje slokt 90 liter diesel als je hem goed leegrijdt... is dan nog steeds 125 €... bijna 14% meer dan de in dit topic aangegeven 110 €.... zou opgelucht ademhalen als ie eens een keer voor slechts 110 € vol ging...Of gewoon diesel tanken voor 'slechts' € 1,39Bij mijn werk elke donderdag actie prijzen. 6 cent goedkoper dan de rest van de week.
Zal ik maar elke keer dat ik tank een topic openen?Ben blij dat mijn auto niet zo'n grote tank heeft. Vaak betekend het ook dat het niet de meest zuinige auto is.
Als je eerder tankt gaat er minder in en kost het niet zoveel.Schiet niet op... het boertje slokt 90 liter diesel als je hem goed leegrijdt... is dan nog steeds 125 €... bijna 14% meer dan de in dit topic aangegeven 110 €.... zou opgelucht ademhalen als ie eens een keer voor slechts 110 € vol ging...Of gewoon diesel tanken voor 'slechts' € 1,39Bij mijn werk elke donderdag actie prijzen. 6 cent goedkoper dan de rest van de week.
Ach... met de 100 km in de week aan woon/werk verkeer die er tegenwoordig mee gereden wordt... en gemiddeld 800 km tussen tankbeurten... is het eens in de 2 maanden tanken...Als je eerder tankt gaat er minder in en kost het niet zoveel.Schiet niet op... het boertje slokt 90 liter diesel als je hem goed leegrijdt... is dan nog steeds 125 €... bijna 14% meer dan de in dit topic aangegeven 110 €.... zou opgelucht ademhalen als ie eens een keer voor slechts 110 € vol ging...Of gewoon diesel tanken voor 'slechts' € 1,39Bij mijn werk elke donderdag actie prijzen. 6 cent goedkoper dan de rest van de week.
Maar het topic over de kras op de bumpersticker gaat er komen, ik voel het gewoon.......................................Ik zag de topictitel en ik dacht........................................niet weer een nummerplaathouder naar de knoppen he, maar gelukkig! Het gaat over benzine!
Vogelpoep op het dak?Maar het topic over de kras op de bumpersticker gaat er komen, ik voel het gewoon.......................................Ik zag de topictitel en ik dacht........................................niet weer een nummerplaathouder naar de knoppen he, maar gelukkig! Het gaat over benzine!
Ho, ho... wel in perspectief blijven zien he? Indien het hele wagenpark geheel volgetankt zou zijn... is het wel twee keer zo veel waard...Dat iemand met 6 auto`s zich druk maakt over de benzineprijs. Veel gekker gaat het niet meer worden vandaag.
Daar wou ik nu net over beginnenVogelpoep op het dak?Maar het topic over de kras op de bumpersticker gaat er komen, ik voel het gewoon.......................................Ik zag de topictitel en ik dacht........................................niet weer een nummerplaathouder naar de knoppen he, maar gelukkig! Het gaat over benzine!