maar de dingen die nu belangrijk zijn even opgeschreven.
 maar de dingen die nu belangrijk zijn even opgeschreven.Heb geen foto's gemaakt omdat ik verder niets heb gedaan aan de auto en alleen maar aan het opruimen ben geweest. Ook in de stelling de boel opgeruimd en spullen die op de grond stonden ook in de stelling gedaan. Hoop volgende week echt weer aan het werk te kunnen met de auto en dan volgen er ook weer foto's.
Omdat de auto nu op een bok staat heb ik de draaibok nu in de stelling gelegd en ik ben benieuwd op iemand die nu bezig is met een GT/GTV of die deze wil gaan gebruiken tegen een kleine vergoeding. Heb je belangstelling laat het even weten via een pb.
Groet Jeroen.

Hij is druk geweest bitumen en dreunmatten uit de auto te verwijderen en ik het zelfde in de kofferbak waar mijn neefje zaterdag mee begonnen was. Vanavond wel een paar foto's gemaakt en zal ze zo spoedig mogelijk plaatsen.
  Hij is druk geweest bitumen en dreunmatten uit de auto te verwijderen en ik het zelfde in de kofferbak waar mijn neefje zaterdag mee begonnen was. Vanavond wel een paar foto's gemaakt en zal ze zo spoedig mogelijk plaatsen.

Niets van dit is het geworden. Heb gewoon nieuwe delen gemaakt omdat dit de beste oplossing is.
 Niets van dit is het geworden. Heb gewoon nieuwe delen gemaakt omdat dit de beste oplossing is.

Zeker als je het doet met een kater van jewelste. Of niet Stefan?
  Zeker als je het doet met een kater van jewelste. Of niet Stefan? 

Dus nog aan de bijrijders kant nog een klein plaatje er in lassen en dan ben ik een mooi tijs van het lassen af. Kan weer gaan lassen als de spatborden er op moeten.
  Dus nog aan de bijrijders kant nog een klein plaatje er in lassen en dan ben ik een mooi tijs van het lassen af. Kan weer gaan lassen als de spatborden er op moeten.

.
 . 

Maar het einde is in zicht. ( als je voor de auto staat tenminste. )
  Maar het einde is in zicht. ( als je voor de auto staat tenminste. )  Daarna Stefan geholpen met de laatste delen kaal te maken. Volgende keer ga ik toch nog de kabelboom er uit halen. Binnenkort de binnenkant helemaal bewerken met de staalborstelschijf zodat daarna de boel in de RX5 gezet kan worden.
 Daarna Stefan geholpen met de laatste delen kaal te maken. Volgende keer ga ik toch nog de kabelboom er uit halen. Binnenkort de binnenkant helemaal bewerken met de staalborstelschijf zodat daarna de boel in de RX5 gezet kan worden.