Na lange tijd maar weer eens een update, en gelijk een hele grote! De 75 rijdt weer...Wat is er allemaal gebeurd?
In augustus 2011 is het blok naar het revisiebedrijf gegaan en toen is het blok goed aangepakt...
Klepseals,
Kop is gevlakt, 
Kleppen zijn geslepen, 
Klepzittingen bewerkt
Cilinderbussen gehoond	
Hoofdlagerset	
Zuigerverenset
Drijfstanglagerset			  		    						      						 			      							      				      
Blok is gereinigd									   
Daarna begon het opbouwen! Hierbij is geen risico genomen qua onderdelen, oftewel,nieuwe distributieriemen,spanner, koppakkingen, klepdekselpakkingen, waterpomp, bougies, kachelslangen, benzineslangen, uitlaatrubbers, slangenklemmen etc...
Helaas was er een probleem met de draadboom, de isolatie was vergaan. Ook liepen er wat slangen heel dicht langs het uitlaatspruitstuk...Nieuwe draden en stuurpomp hoger gemonteerd..

Inlaatgedeelte is heel netjes gelast 

 Hiervoor is de luchtinlaat van een Twin Spark gebruikt.

Alle werkzaamheden  zijn weer door Alberic  van G.R. Autotechniek gedaan behalve revisie van het onderblok. Dit heeft hij uitbesteedt.Ben erg blij en tevreden over het resultaat...
Het rijden is......bijzonder en eigenlijk niet te vergelijken met de 3.0, Veel meer koppel, meer vermogen, geweldig geluid 

 Over anderhalve week is ze te bewonderen op de Nordschleife.
Nu dus eerst twee maanden rijden en dan ga ik in de winter de body aanpakken. Roest verwijderen, verstevigen en weer helemaal rosso 130 spuiten...