Ik denk het niet hoor.... zit bij een 75 echt wel met kit hoor. en geprikt in muizen kapotjes, die ringetjes zitten op oudere alfa's...... (van alles wat ik gezien heb, dan he)Dus ik was wellicht "gematst" door de vorige eigenaar...
Is dat niet gewoon extra afdichting om te voorkomen dat ie achter de badge wegrot? Dat "terugspringen" wanneer je het embleem omhoog wipt komt gewoon doordat die zwarte rubber dopjes binnenin vervormen en bij het weer aannemen van hun oorspronkelijke vorm ook het pennetje terug naar binnen trekken.Ik denk het niet hoor.... zit bij een 75 echt wel met kit hoor. en geprikt in muizen kapotjes, die ringetjes zitten op oudere alfa's...... (van alles wat ik gezien heb, dan he)Dus ik was wellicht "gematst" door de vorige eigenaar...
Klopt. de kappen op de C-stijlen idem dito. Met verfbrander enigszins verwarmen en voorzichtig lostrekken (voor de C-stijl kappen staat deze methode in het werkplaatshandboek zo beschreven).zit bij een 75 echt wel met kit hoor. en geprikt in muizen kapotjes, die ringetjes zitten op oudere alfa's...... (van alles wat ik gezien heb, dan he)