Robert 75 V6

RE: Alfa-vakantie foto's

ma aug 22, 2005 09:46

Bedankt voor jullie mooie foto's mannen!

Ik krijg er al helemaal zin in!!!!!!!!

kroehlur

Re: RE: Alfa-vakantie foto's

di aug 23, 2005 10:54

Maak Scandinavië nou niet zo populair jongens :wink:
Net terug na 10 dagen Denemarken - tsja familiebezoek moet nou eenmaal. Bloed en bloed mooi met zon boven de eilanden bij mijn ouders, lunch op de terras bij de zus van mijn vriendin en BBQ op het strand bij de andere zus. Fototjes volgen en dan zonder Alfa op want de 33 heeft zich slecht gedragen met een lekke koppakking - toch helemaal naar huis gereden en zonder problemen behalve dat ik regelmatig meer water moest bijvullen.

matra sports
Guru
Guru

di aug 23, 2005 12:47

waar was je ergens bij de Denen ?

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

di aug 23, 2005 13:17

Bij de dealer (sorry..., ik weet hoe ergelijk autopech tijdens vacantie is..)

Adios, JR

kroehlur

di aug 23, 2005 13:29

Mijn ouder's wonen op Thurø ten zuiden van Fyn, de eene zus in Sallinge op Fyn (tis een heel klein dorpje) en de andere zus heeft zijn vakantiehuis op Langø in het norden van Fyn. Hans Christian Andersen noemde Fyn de tuin van Denemarken en dat klopt gewoon als je zo door het landschap rijdt. Overal kleine heuveltjes, bomen, oude huisjes met rieten daken, mooie wegen die gewoon gemaakt zijn voor Alfa toeren en af en toe een kijkje naar het water.

Een bezoek aan de dealer was niet noodzakelijk want de 33 ging gewoon door met wat stotteren alstie koud was en verder niets. Ik vermoed dat het gat kleiner werd met het uitzetten van blok en kop. Zelfs met 180 door Duitsland gereden op de terugweg zonder problemen.

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

di aug 30, 2005 21:09

Mijn fotootjes: weekje Provence.

Afbeelding

Wat wil je nog meer:
Afbeelding

Ik ben heel populair daar: ze noemen al plaatsen naar mij, en mijn hobby hebben ze ook al goed gegokt ;)
Afbeelding

Onder andere gelogeerd bij Le Rocher, die adverteert in het Klaverblaadje. Leuk hotel, ongelofelijk dat wij de eerste clubleden waren die er logeerden! Zeker omdat het zo'n mooi gebied om te touren,ontvangst met een koele witte wijn en 's ochtends ontbijt op je eigen balkon!
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di aug 30, 2005 21:31

bijzonder mooie foto's iedereen, maar die foto van Huib, die heeft echt iets hé ! zooo mooi ! zou 't de auto zijn ? :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

stof
Guru
Guru

di aug 30, 2005 21:47

Nou ik dan ook maar een paar... wel uit de oude doos... voorjaar 2003, toen ik voor 't laatst op vakantie ging met een echte auto

sentiment...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als ik die Sprint ooit in elkaar krijg ga ik ermee via 't Museo Storico naar Rome! àls... :evil:

(sorry, ik heb weer zo'n sleuteldag gehad waarvan je denkt tja... wat heb ik nou eigenlijk gedààn?)
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

Alfajack
Member
Member

do sep 01, 2005 20:07

Afbeelding

Vorig jaar met de 75 3.0 V6 op een bergpas tussen Zwitserland en Italie.

Lekker hooorrrrr :wink:

Fred164
Member
Member
Contacteer: Website

do sep 01, 2005 21:45

Ik heb ook paar foto's opgezocht...

Vakantie in Tsjechie 2002

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Onder: nee, op de koplampen zitten geen zelfgemaakte booskijkers maar tape omdat de lampen te ver omhoog stonden en het verstel mechanisme niet meer werkte...
Afbeelding
Onder: En deze 164 kwamen we tegen in een plaatsje waar ik de naam zo 1,2,3 niet meer van weet...
Afbeelding

Vakantie in Tsjechie 2003:

Onder: en het jaar erop kwamen we 'm weer tegen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

gr. Fred
Cuore sportivo
www.alfa164.nl

spider1978

do sep 08, 2005 15:22

de week voor SS heb ik een minitripje ondernomen naar de champagne. de streek rond reims wat verkend maw. bijzonder mooie plekjes tegengekomen: zo ook dit verlaten (vervallen) circuit bij gueux. ooit nog decor voor talrijke f1 races. tot in de jaren 60 werd hier geraced. fangio heeft hier nog f1 races gewonnen (in alfa romeo's nb) en heeft tevens zijn laatste race ever hier gereden. echt een aanrader temeer daar deze plek mss weldra voorgoed van de kaart verdwijnt :evil: ...ik kreeg echt rillingen toen ik er was...
let ook even op de britten die present waren met vantage én focus :?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en tot slot één van de talrijke 'maisons' waar we zijn gestopt om 'inkopen' te doen :)

Afbeelding[/img]

GTV2000

do sep 08, 2005 16:49

Ik maak alleen foto's van andere auto's....

Afbeelding

spider1978

do sep 08, 2005 17:01

:shock: das wel durven met die enzo op hobbelige bergwegjes :shock:

Roebar
Guru
Guru

do sep 08, 2005 17:01

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze zijn gespot in Belgie bij een of ander pretpark bij een waterval in de Ardennen....

De 75 stond op het circuit van SPA Francorchamps..............

Afbeelding
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

Ricambi Originali

do sep 08, 2005 20:57

@Roebar, Wat grappig dat jij die alfettatjes ook hebt gefotograffeerd, was bij de watervallen van Coo.. ik spotte ze ook meteen, mn vriendin lag nog helemaal in een deuk dat ik dr foto's van maakte..
Heb je trouwens ook in die kabelbaan gezeten..? ik ben niet gauw bang maar ik dacht dat ik daar niet levend meer uit zou komen (vervallen bende) wat een hoogte man :wink:
Trouwens op die brug waar de waterval onderdoor liep heb ik de smerigste friet gegeten uit mn leven.. haha

Groet, Ro

Terug naar “Het Forum Café”