Guys, wordt het laatst EK-gerelateerde topic, maar nu als polletje

Ongelooflijk, vooral die tweede goal. Wat een overtuiging, wat een kracht. Alle criticasters (waaronder ikzelf) zijn bij deze de mond gesnoerd. Hopelijk kan hij deze lijn in de finale doorzetten, ik kan alvast niet wachten.BOEM BOEM BALOTELLI
Ongelooflijk, vooral die tweede goal. Wat een overtuiging, wat een kracht. Alle criticasters (waaronder ikzelf) zijn bij deze de mond gesnoerd. Hopelijk kan hij deze lijn in de finale doorzetten, ik kan alvast niet wachten.BOEM BOEM BALOTELLI
You were saying?Zou je denken? Ik kan het me nauwelijsk voorstellen, Engeland was gisteren wel heel zwakjes aan het ballen, en Italië mist enorm veel kansen (hallo Balotelli). Pirlo heeft wel de penalty van de eeuw gemaakt, naar mijn mening. Wat een koning!Duitsland gaat het nog moeilijk krijgen tegen gli Azzurri! mark my words!
Nogmaals: ik kon het me echt niet voorstellen. Mijn verbazing was groot! Duitsland was na de eerste tegengoal eigenlijk constant in de war, terwijl daar eigenlijk niet echt reden toe was.Ongelooflijk, vooral die tweede goal. Wat een overtuiging, wat een kracht. Alle criticasters (waaronder ikzelf) zijn bij deze de mond gesnoerd. Hopelijk kan hij deze lijn in de finale doorzetten, ik kan alvast niet wachten.BOEM BOEM BALOTELLIYou were saying?Zou je denken? Ik kan het me nauwelijsk voorstellen, Engeland was gisteren wel heel zwakjes aan het ballen, en Italië mist enorm veel kansen (hallo Balotelli). Pirlo heeft wel de penalty van de eeuw gemaakt, naar mijn mening. Wat een koning!Duitsland gaat het nog moeilijk krijgen tegen gli Azzurri! mark my words!