Ja diep triest als ik dit verhaal zo lees,.... hoop dat je je setje terug krijgt,..!!
IK heb een goed alibi,... http://alfaromeo166register.forummaken. ... 0&start=10
Ik bedoel denkelijk iets anders, toen waren ze er nl alle 4 af...dat was mijn ronal naafdop en dat was idd op assen....Dat was op het SSAR in Assen een aantal jaar terug volgens mij..ik meen me nog een meeting (onderdelendag denk ik) te herinneren waar iemand na afloop zn ronal naafdoppen mistte...
Erg triest dit inderdaadZoiets hoort gewoon niet voor te komen op dergelijke liefhebbers evenementen.
ik denk dat je oproep weinig zal brengen, zijn er geen camera beelden op het terrein tegenwoordig??
Er zijn toch altijd wel bekende/ bevriende Alfisti in de buurt, die niet (op het zelfde tijdstip) gaan rijden, waar je de spullen in de auto kan en mag leggen?Thanx.
Dit betekent dat ik helaas vanaf nu altijd met 2 auto's naar het circuit moet. 1 om op de baan te rijden en 1 voor de extra set velgen, gereedschap en onderdelen. En dat was nou net niet de bedoeling van een apk-reeser. Maar ja, schade en schande etc.
mmm, kan dus nog erger....Ik bedoel denkelijk iets anders, toen waren ze er nl alle 4 af...dat was mijn ronal naafdop en dat was idd op assen....Dat was op het SSAR in Assen een aantal jaar terug volgens mij..
Erg triest dit inderdaadZoiets hoort gewoon niet voor te komen op dergelijke liefhebbers evenementen.
ik denk dat je oproep weinig zal brengen, zijn er geen camera beelden op het terrein tegenwoordig??![]()
Grtz,fRank