Vandaag een nieuwe hoofdremcilinder gemonteerd en weer ontlucht, eerst met zon apparaat en toen met de hand, en kan nog geen remdruk krijgen

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik kan nergens een spoor van lekkage ontdekken.
Groeten Menno
Ik neem aan dat je bedoelt de kont van de autoAchter ontlucht met de kont omhoog?
Ja,dat moet echt,de italianen waren namelijk zo slim om bij een transaxle de onluchtingsnippels niet op het hoogste punt van de klauw te zetten.Ik neem aan dat je bedoelt de kont van de autoAchter ontlucht met de kont omhoog?![]()
Moet dit persé? Want overal kwam gewoon remolie uit
Groeten Menno
Druk rustig opbouwen en niet in een keer erop en een bindstrip of zo om het reservoir!hoi menno
wat voor apperaat heb je?
het zal toch lucht zijn dus kont omhoog krikken en door gaan dan voor ook en hopen dat het goed gaat
had in oostenrijk ook rem probl hebben ze daar ook een apperaat op het reservoir gezet nippels dicht en toen klapte het flottertje er uit alles onder de rem olie
kun je nu nog zien op bepaalde plaatsen
groeten jan
Druk rustig opbouwen en niet in een keer erop en een bindstrip of zo om het reservoir!hoi menno
wat voor apperaat heb je?
het zal toch lucht zijn dus kont omhoog krikken en door gaan dan voor ook en hopen dat het goed gaat
had in oostenrijk ook rem probl hebben ze daar ook een apperaat op het reservoir gezet nippels dicht en toen klapte het flottertje er uit alles onder de rem olie
kun je nu nog zien op bepaalde plaatsen
groeten jan
Nooit problemen mee gehad!
Sleutel toch al een jaartje of 30.
En heb zelf ook transaxle's.
Draai alle nippels tegelijk open zodat de lucht er snel uit kan.
Druk op het reservoir heb je een dop nodig met een nippel erop voor een luchtaansluiting (en een reduceerventiel).
gr Jan