Vorige week is er een schade experd langs geweest (in opdracht van mijn advocaat) die de Jag helemaal geinspecteerd heeft en een ongevalanalyse gaat maken. Zo en zo is de Jag totaal los verklaard.Roy,
Hoe ist ermee nu??
Vorige week is er een schade experd langs geweest (in opdracht van mijn advocaat) die de Jag helemaal geinspecteerd heeft en een ongevalanalyse gaat maken. Zo en zo is de Jag totaal los verklaard.Roy,
Hoe ist ermee nu??
Nu is het afwachten en kan ik niets doen.
Politie wilde iedergeval niet dan ik langs zou komen om een aangifte te doen want dat was zinloos vertelde ze en zonde van de tijd. Nougoed ik vertrouw op mijn advocaat en wacht alles voorlopig maar af.
Ik moet wel zeggen een heel triest gezicht als ik de Jag zo zie staan in mijn garage
Ik heb het niet helemaal doorgelezen hoor, dus misschien is het al geopperd. Kan je niet via internet aangifte doen? Ik vind het echt een vreemd verhaal ...Vorige week is er een schade experd langs geweest (in opdracht van mijn advocaat) die de Jag helemaal geinspecteerd heeft en een ongevalanalyse gaat maken. Zo en zo is de Jag totaal los verklaard.Roy,
Hoe ist ermee nu??
Nu is het afwachten en kan ik niets doen.
Politie wilde iedergeval niet dan ik langs zou komen om een aangifte te doen want dat was zinloos vertelde ze en zonde van de tijd. Nougoed ik vertrouw op mijn advocaat en wacht alles voorlopig maar af.
Ik moet wel zeggen een heel triest gezicht als ik de Jag zo zie staan in mijn garage
Nou heel toevallig liep ik tegen deze aan en in deze staat kon ik hem niet laten staan. Tevens in een zeldzame kleur die je niet veel tegen komt.Hele mooie auto. Mooie kleurencombi ook. Waarom geen Jaguar in Duitsland gekocht? Zijn ze daar duurder dan in Nederland?