Die nokkenaspositiesensor kan je echt niet zomaar bij. Je moet de hele distributie er af halen voor je hem kan wisselen.brul[tm] is in de war met de sensoren die bij de dis zit is de nokkenaspositiesensor en de bdp zit onder de startmotor,en als je langs het subframe moet dan heb je bijna kinderhandgrote nodig,het is geen effe klusje.
Laat ik het zo zeggen: ik heb het van onderaf gedaan, maar dat zou ik nu niet weer doen....
De 16V moet je heel lening voor zijn, of de MAF en inlaatslang er even afhalen en dan net ietsje minder lening zijn om er bij te kunnen. Onderlangs is echt onhandig om te doen.
Lijkt me dat zoiets wel opvalt bij een pre-apk of bij de apk zelf? De auto is vrij uitgebreid "van onderen" bekeken toen... Maar ik neem het mee! (Als ik uitgevogeld heb hoe ik 't dingus in Riethoven krijg..)Weet je zeker dat je lambda sensor (inclusief bedrading) goed is? Geen bloot liggende bedrading of rotte stekkerverbindingen?
Wij hebben zoiets ook gehad met de auto van Maris, maar dan met vocht. Ook hoesten en proesten.
Misschien dat zijn magische invloed groter is als de jouweha ben je bij frans op de heilige grond geweest.
Vertel! Vertel! Vertel!Ik weet nu trouwens wel wat de truc is voor de bdp-sensor