Heren,
Dank voor alle reacties.
Inderdaad gelukkig ben ik er goed van af gekomen, mede dankzij de auto waar in ik zat, denk dat ik met een klein autotje er heel anders was uit gekomen. Ik heb gister contact gehad met de politie om aangifte te doen en ook om mijn verklaring nog eens goed na te lopen ( na een aantal uur en dagen kan je alles veel beter herinneren dat op zo'n moment ), En dan komt het typisch nieuwe nederlandse gedrag weer, dit is beide NIET mogelijk. . . . . . . .

waar is de Politie dan voor....
Van een aantal bekende die de fotos hebben gezien en mijn verzekering hoor ik de zelfde reacties als hier op het forum, dit is moetwillig iemand van de weg af drukken en dus poging tot doodslag, Politie heeft gezegt dat ook al zou ik aangifte doen dat niets zal helpen en ze eigekijk ook de aangifte niet willen noteren, "sorry meneer u heeft zelf geen letsel dus ik ben bang dat wij niets kunnen doen"

In Duitsland zou de Politie ook zelf fotos hebben gemaakt, en waarscheinlijk de bestuurder van het busje gelijk hebben mee genomen naar aanleiding van de plaatsen waar zijn auto en mijn auto schade zouden hebben.
Meestal 99 van de 100 keer krijg en had ik altijd positieve reacties op mijn Jag (en andere autos) een enkele lease Audi daar gelaten, wel merk ik sinds ik met Duits kenteken rond rij dat dit steeds meer afneemt en steeds meer mensen dicht op mijn bumper zitten, toeteren of rare gebaren maken, zou dit toch nog met WW2 te maken hebben, de meeste dit doen zijn namelijk van de "jongere" categorie dit dit nooit hebben mee gemaakt.
Maargoed, ook de man van de afsleepdienst zij, Hij dacht vast een Mof in een dikke Jag die zullen we wel even pakken....... Helaas zit er een Rotterdammer in die gelijk zijn deur open rukt voor die er vandoor kon gaan.
Volgende week Woensdag een afspraak met mijn advocaat en dat is een hele goede dus ik ben benieuwd, dank zij de foto's moet dit voor iedereen wel duidelijk zijn, maar het is natuurlijk in Nederland gebeurt en het is zijn verklaring tegen de mijne, hij zal nooit toegeven wat die zelf gedaan heeft.
Ik hou jullie op de hoogte, en ga maar alvast rustig op zoek naar een vervanger voor dagelijks gebruik.
Gr en nogmaals dank voor jullie medeleven. Het blijft toch een super forum
Ciao Roy