Misschien offtopic want het gaat niet over één van mijn Alfas, maar:
Helaas is het weer voor mij niet goed afgelopen met 1 van mijn Jags, mijn dagelijkse XJ40 is gister avond rond half 11 op de a12 door een bedrijfjsbusje van de weg afgeduwd. Zoals sommige van jullie weten zijn er wegwerkzaamheden op de a12 en mag je op sommige stukken maar 90, de eigenaar van het busje vondt dit kennelijk te langzaam en wilde mij gedurende het hele traject voorbij, echter ik weet dat daar veel geflitst wordt dus ben ik niet harder gaan rijden en pas op zij gegaan toen ik de ruimte zag, met getoeter en geknipper raasde de bus langs mij om op een leeg stuk voor mij te rijden. Toen ik weer op hem inliep en mijn knipper uit deed en de linker baan op ging wilde hij mij denk ik nog even terug pakken, met gevolg zijn stuur op zij en volop in de rem.
Ik probeerder uit te wijken echter duwde de bus mij zo tegen de vangrails waardoor ik een aantal keer rondjes gedraaid heb en vervolgens met de kont tegen de midden vangrail tot stil stand ben gekomen.
Ik zag dat de bus nog reed en voordat hij er vandoor kon ben ik uitgestapt en achter hem aan gerend en zijn duur open getrokken, 112 gebeld en de rest ...... kijkend naar mijn mooie trouwe jag die net als de XJS geen goede afloop heeft gehad. gelukkig heb ik zelf niets al zit ik nog steeds met trillende handen van kwaad heid op iemand die in het donker op een onverlichte snelweg op zo'n associale manier rijdt.
Nu is het zaak aan de verzekering hoe dit af gaat lopen ik heb iedergeval duidelijke fotos, helaas ben ik zo en zo mijn dagelijks XJ40 kwijt en komen wat andere plannen die ik had even op een zijspoor te staan.

Gr Roy