dank jullie wel midas en pieter.
kijk het vreemde is,,wat ik dan vind,,de motor olie peil blijf het zelfde,gewoon goed.
hij verliest alleen koelvloeistof.
nu heb ik hem zaterdag gevuld,heel het weekend voor de deur laten staan en vanmiddag was hij weer tot bijna leeg.
ik hem weer bijgevuld tot het maximum,,ik rij naar het werk toe dat is 10 km verder,en hij rookte als een gek ongeveer 2 km lang tot hij wat warmer werd en de rook is weg.
op het werk geparkeerd met draaiende motor,ik kijk en hij is weer tot een stukje van bijna leeg,,ik draai met draaiende motor het dopje van de koel resorvoir langzaam eropen en hij vuld zich weer tot het maximum.
zou het niet kunnen zijn dat,,,,,ik na gereden te hebben hij zich leegzuig misschien door vacuum en dan tot bijna leeg kom,,ik dus denk heey hij is bijna leeg dus ff bijvullen,ik doe dat en met starten kom hij weer vol,,te veel dus en dat hij wat er teveel in zit door mijn uitlaat eruit gooi en dat dat die rook is.
en als ik hem dan met draaiende motor zou open draaien hij gewoon weer vul en op een goede stand sta.
met andere woorden,,hij zuigt vacuum,kom op een te lage stand ik hem bijvul en eigenlijk niet hoefde hij te vol kom en dat hij dat eruit gooi.