ik zal me bij deze maar eens even voorstellen hier, mijn naam is Rob Duurhoud,ik ben 35 en ik woon in Wognum(Noord-Holland)
ik rijd vanaf het moment dat ik een eigen auto heb in alfa's en eigenlijk altijd van het type145/6 , omdat ik dat gewoon weg een zwaar onderschatte Bella vind, ik ben nog steeds verliefd op de lijnen van de Bella

ik ben volgens mij sins 2002/03 ergens Scarb lid, en van 2005 lid bij de 145/6 club, waar ik inmiddels ook een rol in het meeting team bekleed

mijn Alfa verleden,
ik ben zelf begonnen in een Rosso 145 1.6 boxer van '95, welke ik na een kleine 4 jaar heb ingeruild voor Nero 145 2.0 QV
waar ik inmiddels een Zender uitvoering van heb gemaakt.
toen er vorig jaar gezinsuitbreiding kwam, werd het tijd voor een ''quatroporte'' , dus een Nero 146 1.8 ts in Zender uitvoering

het is de bedoeling dat de 146 volgend voorjaar word ingeruild op een 156 SW faselift TI uitvoering, we zijn rustig aan het orienteren

omdat ik ook weet dat foto's meer zeggen dan woorden....

de rosso boxer

de QV bij aankoop

en hoe ze er bij stond na 5 jaar in mijn bezit

en nu is het een circuit monstertje geworden, heb nu toch een andere bella er naast

exterieur

op de Nordscleife

interieur

de 146 dan, hoe ik 'r gekocht heb

en hoe ze er nu bij staat
exterieur

interieur

en de zusjes in een shot gevangen

dan heb ik in het verleden nog eens een 145 1.4 ts Zender editie gekocht met een kapotte motor om als onderdelen donor te gebruiken, dat was deze blauwe bella

ik zal een ieder hier op de hoogte houden
gr Rob