wo nov 30, 2011 11:32
Verschil in rijhoogte is maar minimaal. Ik heb kwam op de 156 op minder dan 5mm hoger (achter) met de B6 t.o.v. de versleten orginelen.
Dat vind ik nóg veel! Had eigenlijk niet eens verwacht dat het meetbaar zou zijn!
Dat is dus ook niet echt meetbaar op een parkeerplaats van klinkers. De verschillen waar ik op kwam zaten onder de 5mm en heb ik dus afgedaan als niet significant, zeker gezien de meetomstandigheden en apparatuur. Even tanken of verrijden en het is al net weer anders.
Voor de topic starter: Als je gaat verlagen kun je misschien beter B8 nemen dan B6. De B8 is een ingekorte versie, speciaal voor meer dan 30mm verlaagde auto's. Ik zou de leverancier om advies vragen. Bij alfisti.net zie ik overigens geen B8 voor de 75, wel voor de 156.
Stef
1750 GTV, 1969, AR735 Grigio Indaco
159 SW 1750 TBi, 2010, AR568 Grigio Titanio
Gehad: 33 1.3S, 33 1.7IE, 75 2.0TS, 156 SW 2.0TS