Emilio
Guru
Guru

RE: Aankoop AR 1750 GTV

ma jan 10, 2005 22:45

Dus dat vind je wel lelijk KAS? HAd juist verwacht dat je die mooi zou vinden :D :D :D :D :D
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Lorenzootje

ma jan 10, 2005 23:42

@Allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie advies en hulp. Misschien is het toch maar beter om het niet te doen. Er zit inderdaad veel werk aan die wagen, zoals ik al verwachtte. Ik ben zelf heel handig en leer snel, maar ik zie mijzelf er inderdaad nog een aantal jaar aan sleutelen voordat hij weer helemaal perfect rijdt.

Ik zal binnenkort zeker een wagen aanschaffen (nee, geen toyota starlet :D ), dus ik zal binnenkort waarschijnlijk meerdere vragen stellen aan jullie :)

@Jaben/Joris,

Het is dan ook een hele mooie wagen :D :D :D

Mvg,

Fabio

Giulia555

di jan 11, 2005 09:59

Snap het argument niet dat je een 155 laat staan voor de wegen belasting e.d. terwijl je een 4 jaar (!!!!) stilstaande auto wilt kopen die per saldo gewoon onderhoudsgevoeliger is en waar na 4 jaar stilstand echt heel wat kosten aan zullen zitten. Alleen van het niet betalen van wegenbelasting wordt je echt niet rijk. Dat gaat wel op aan onderhoud van een oldtimer in het algemeen.

jaben
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

di jan 11, 2005 10:51

@ Fabio, inderdaad een mooi bakkie. Binnenkort weer m'n site eens updaten.

Succes met de zoektocht.

@ Kas. Ik kocht mijn Bertone en een paar weken later kocht ik een Toyota Starlet uit 1987. Ik moest toch ergens in rondrijden. Dat betekende dat ik met de starslet (zoals ik het noem) alle onderdelen ben gaan halen. Ik heb zelfs een paar weken met m'n Nord blok in de achterbak rondgereden.
Kortom perfecte bak om al je rotzooi mee te verplaatsen. Maar of ik zo'n ding iemand wil aanpraten?!??
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

duke
Advanced Member
Advanced Member

di jan 11, 2005 11:39

@Lorenzootje:

Ik zou ook willen zeggen: kijk goed uit met wat je koopt. Een Alfa Romeo die daar al 4 jaar staat, staat er niet zomaar. Langs de andere kant wil ik je ook niet ontmoedigen. Zo'n auto wordt met de jaren alleen maar zeldzamer en duurder. Ikzelf heb ook anderhalf jaar zitten zoeken tot ik een exemplaar gevonden heb die aan mijn eisen voldeed. De auto stond 300 km van mijn deur. Maar ik ben tot nu toe zeer blij met de aankoop van die wagen. Ik moet hout vasthouden, zoals ze hier zeggen, maar tot nu toe heb ik alleen een kapotte waterpomp gehad. Voor de rest heb ik al vele leuke km's achter de rug. Ik zou niet de eerste de beste kopen, er zijn er genoeg te koop.
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

Svedberg991

do apr 16, 2009 07:12

Zo iets is vaak veel werk en weggelegd voor lieden die ervaring met dergelijke auto's hebben, de juiste wegen weten en zat adresjes achter de hand hebben om even op terug te vallen als het niet meer lukt, of het even niet meer zien zitten. Heb je dit niet dan ben je snel het overzicht kwijt en wordt het een grote teleurstelling.

------------------------------
Für FreiSpielen

Terug naar “Algemene Technische vragen”