heeft ie naast zijn integra ook nog een civic?Ik vermoed dat deze Civic rijder
Zelf maar even gedaan.Wil een Moderator de topic titel wijzigen, aangezien deze niet klopt, in combinatie met de eerste post kan dat verkeerde verhalen verder de wereld in helpen.
Maatje Gert had op de ring een aanrijding met een wild hert dat tegen zijn achterportier kwam van de 33. Verzekering had alles uitgekeerd .Het klopt inderdaad dat de ring een gewone éénrichting tolweg is. Je bent hier verzekerd zolang je je aan de verkeersregels houdt: links inhalen, knipperlicht gebruiken etc. Voor de snelheid geldt dat er op de meeste stukken een advies snelheid geldt (net zoals op de autobahn, waar 130 adviessnelheid is, hier ben je bij 135 dus ook niet verzekerd) en op sommige plekken (volgens mij in de buurt van de carousel) mag je volgens mij maar 50 ofzo.. Zolang je je netjes aan de regeltjes houdt is er niks aan het handje.Dat laatste geloof je toch zeker zelf niet?Klopt. Dat kunnen ze namelijk niet verbieden.
Overigens ben je op de Ring wel verzekerd, tenzij deze apart vermeld is! Aangezien dit officeel een tolweg is.
Ik ga het niet uitproberen voor je, maar denk niet, dat ik mijn all-risk verzekerde auto vergoed krijg, als ik die op de ring 1,5m korter maak.....
Ehhhhh... Tegen de achterspoiler? Vliegend hert? Achterstevoren de ring over? 2 kmh?]Maatje Gert had op de ring een aanrijding met een wild hert dat tegen zijn achterportier kwam van de 33. Verzekering had alles uitgekeerd .
Tjerry
Nou, een vliegend hert ziet er misschien wel wreed uit, maar schade aan je portier veroorzaken ???? .... zal meer een vette vlek worden denk ik.Ehhhhh... Tegen de achterspoiler? Vliegend hert? Achterstevoren de ring over? 2 kmh?
Dat valt nogal mee.Je moet trouwens heel wat hebben geflikt om bij Rialto terecht te komen.