ma dec 12, 2011 23:34
Het stuur hoeft er niet af hoor om de schakelaar er af te halen, als je de kappen eraf haalt kun je met een imbus sleuteltje de 4 boutjes eruit halen.
En ik had ook een keer rook uit m'n schakelaar en dacht voor de makkelijke weg te gaan door een -hele dure- nieuwe schakelaar te kopen (waar Rik me al voor waarschuwde, en hij had gelijk)
Lang verhaal kort, die nieuwe schakelaars zijn dus echt rotzooi, de oude openmaken en aanpakken duurt hooguit 1 uur, en nu is hij weer helemaal top. Er zit ook echt een wezenlijk verschil in het gevoel als je een schakeling maakt. een originele voelt veel robuuster aan.
Nieuwe ding terug gegeven (samen met een hand vol niet aangeklemde stekkertjes) en m'n geld terug gekregen..
vandaar m'n stellige overtuiging dat het stuur er niet af hoeft daar ik de wissel pas nog gedaan heb.
SCARB 6923.Tussen '85 en 2000. Alfetta 1600 GT, Bertone 2000 GTV, Sud 1500 TI, Giulietta 2L,Alfetta 2000 GTV, Alfetta GTV 6. Nu 2019 Giulia, Spider 2000 Veloce, 65 Giulia 1600 TI, Giulia street rod.