Klopt, ik heb hier een boek over Pininfarina over de periode 1930 - 2000 en daarin staat een foto van de fabriek, met daarop in één shot op dezelfde lijnen Fiats 124, Alfa's Sider en Peugeots 504.Kwamen die ook niet gewoon uit de fabriek bij Pininfarina in Italië?
Koen
Tsja, er zijn nu eenmaal liefhebbers die eenkennig zijn. En als Alfist hoef je niet persé autofiel te zijn. Natuurlijk mag dat wel. Ik sluit mijn ogen niet voor andere merken en ben écht een autoliefhebber met een voorkeur voor het Italiaanse schone, maar kan er prima mee leven als andere dat niet zijn. Niet iedereen denkt zoals jij en ik.Ik word een beetje moe van die geforceerde eenkennigheid op dit forum.
Zo als ik andermans Alfa kan waarderen kan ik ook een prachtige Pininfarina cabriolet van Peugeot waarderen. Heb je niet gezien maar zou zeker kijken als je voorbij kwam.![]()
Jongens, jullie missen zoveel als je bij elke mooie auto van een ander merk de ogen sluit...
Geniet er maar lekker van!
Koen
Frans Bauer maakt ook muziek die veel kopers vindt, nuf said!Peugeot maakt tenminste auto`s die nog kopers vinden. Het gaat best lekker met dat merk volgens mij.
Dat een Peugeot niet op een Alfa-forum wordt gespot heeft volgens mij niets te maken met eenkennigheid.op een alfa forum vragen of we wel eens een peugeot zien![]()
Klopt helemaal Michiel, dat is ook geen discussie wat mij betreft. Dit topic kan ook overgeslagen worden door iedereen die alleen oog heeft voor Alfa Romeo. Mijn reactie over eenkennigheid sloeg op een andere reactie, en ik lees ze wel eens vaker met die strekking. Ieders persoonlijke mening wordt hier, hoe gekleurd of persoonlijk ook, gewaardeerd en die over eenkennigheid was de mijne...Dat een Peugeot niet op een Alfa-forum wordt gespot heeft volgens mij niets te maken met eenkennigheid.
Ah, ok. Ik ben het in algemene termen helemaal met je eens. Wanneer je echt alleen maar naar Alfa's kijkt, komt dat op mij nogal geforceerd over en doe je bovendien jezelf nogal tekort. Er is naast Alfa Romeo nog zoveel ander moois in autoland.Klopt helemaal Michiel, dat is ook geen discussie wat mij betreft. Dit topic kan ook overgeslagen worden door iedereen die alleen oog heeft voor Alfa Romeo. Mijn reactie over eenkennigheid sloeg op een andere reactie, en ik lees ze wel eens vaker met die strekking. Ieders persoonlijke mening wordt hier, hoe gekleurd of persoonlijk ook, gewaardeerd en die over eenkennigheid was de mijne...Dat een Peugeot niet op een Alfa-forum wordt gespot heeft volgens mij niets te maken met eenkennigheid.![]()
Koen
Ik zeg ook niet dat er niet over andere merken mag worden gepraat, ik zeg alleen maar dat je niet verbaast moet zijn dat andere merken niet gespot worden op een Alfaforum.Dit is het forum van de Stichting Club van Alfa Romeo Bezitters. Dus niet alleen een club voor de auto`s zelf. En dat deze bezitters ook oog hebben voor meer dan Alfa alleen is echt geen schande. En deze topic staat bovendien in het café.