ik weet het, geen alfa, maar toch maar even posten...
http://www.autotrader.nl/auto/maserati/ ... os/#foto-5
A la Thema 8.32 dwars voorin... en een 156 heeft al zo'n lekkere draaicirkel met een V6 er inHmm zou dat V8 blokje passen in een 156?![]()
Als je een 156 van voor 98 pakt kunje het in ieder geval op kenteken krijgen..Hmm zou dat V8 blokje passen in een 156?![]()
Met een hamer past allesEn alles kan...
Het origineel? Hoe bedoel je dat?Hmmm.... Hoe verhoudt zo'n Maser chasis zich tot het origineel (AR116)?
"t-is toch een transaxle chassis? Ik volg gewoon de Fiat-filosofie: alle dure spullen naar het topmerk en de goedkopere merken afraffelen met slechte techniek en plastic rommel. En we weten dat het transaxle chassis van Alfa Romeo niet goedkoop was, dus waar zou dat heen zijn gegaan?Het origineel? Hoe bedoel je dat?Hmmm.... Hoe verhoudt zo'n Maser chasis zich tot het origineel (AR116)?
Op die manier... maar de Maserati is voor een deel weer een Ferrari-knockoff. Akkoord, het onderstel niet één op één, maar toch. Ik ben wel oprecht benieuwd wat Alfa nou precies in de steigers had staan voor na de 75 voordat Fiat binnenwalste en het Tipo-chassis naar binnen slingerde, misschien was het wel briljant geweest..."t-is toch een transaxle chassis? Ik volg gewoon de Fiat-filosofie: alle dure spullen naar het topmerk en de goedkopere merken afraffelen met slechte techniek en plastic rommel. En we weten dat het transaxle chassis van Alfa Romeo niet goedkoop was, dus waar zou dat heen zijn gegaan?Het origineel? Hoe bedoel je dat?Hmmm.... Hoe verhoudt zo'n Maser chasis zich tot het origineel (AR116)?
Nou had ik toch mooi even niet er aan gedacht verder rond te klikken op die site en miste dus ook die vraagprijs. Argument is "motor start", of zit er nog meer aan om die prijs te rechtvaardigen? Volgens mij moet je voor de sloop bijbetalen.On topic, de gespotte Maserati is echt wel serieus plat. Staat wel hier in de stad, jammer dat ik geen 6K rond heb slingeren om een motortje op de plank te leggen