alfanerd1986

Re: RE: Amy Winehouse overleden.

zo jul 24, 2011 17:16

Vreemd dat het overlijden van een zichzelf ten gronde gerichte "beroemdheid"zoveel erger schijnt te zijn dan 94 totaal onschuldige en kansloze slachtoffers in Noorwegen.

Ik heb geen enkel maar dan ook geen enkel medelijden of wat dan ook met Winefles....kansen genoeg gehad zeg maar.
1 plus

Maar was wel te verwachten.
De keuze heeft ze zelf gemaakt door al dat troep in te nemen.
Dus ze weet wat het met der lichaam doet natuurlijk is het niet leuk dat ze de der niet meer is.
Maar dit was haar keuze en dit zijn de gevolgen.En dan vind ik de slachtoffers in oslo erger dat was niet hun keuze!!!!!

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Amy Winehouse overleden.

zo jul 24, 2011 17:57

Wat is dat nou voor gezever van een aantal mensen. Maak dan zelf een draadje over Oslo aan, wie houdt je tegen? :?
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Kyalami
Member
Member

zo jul 24, 2011 18:08

Wat is dat nou voor gezever van een aantal mensen. Maak dan zelf een draadje over Oslo aan, wie houdt je tegen? :?
Is geen gezever...gaat om alles in perspectief zien....

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jul 24, 2011 18:20

Ja precies. Weet jij op dit forum één topic te vinden dat minder erg/belangrijk is dan Oslo? Dan zouden we dus gewoon helemaal niet meer moeten posten.
Wat er in Oslo is gebeurd is vreselijk, maar dat betekent niet dat er nergens anders meer draadje over zouden mogen worden gemaakt.

Nogmaals, als je zo begaan bent met Oslo, maak er dan gewoon je eigen topic over.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD

erwingta
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

zo jul 24, 2011 18:50

Alfavaganza ik had het niet beter kunnen omschrijven.
=D>
Balocco Classics/dealer Alfaholics voor de Benelux

erwingta
Advanced Member
Advanced Member

zo jul 24, 2011 19:04

Wie zegt er hier dat het zoveel erger is als het gebeuren in Noorwegen???
Sterker nog het is helemaal niet erg....er gaan veel meer mensen vroeg dood die daar abslouut niets aan kunnen doen. Zij heeft kansen genoeg gehad om zichzelf te redden. Niet gedaan. Jammer dan. Hard? jazeker!
Stel: (ik heb geen broertje!!!!)
Mijn broertje rijdt zich dood op een boom.
Hij reedt altijd al te hard, en iedereen waarschuwde hem al jaren, toch ging het mis.
Ga je dan ook zeggen, het is helemaal niet erg?
Doe toch normaal, uiteraard zijn er altijd ergere dingen maar desondanks vind ik iemand die op zo'n leeftijd sterft wel erg!
:?

Kyalami
Member
Member

zo jul 24, 2011 19:07

Ja precies. Weet jij op dit forum één topic te vinden dat minder erg/belangrijk is dan Oslo? Dan zouden we dus gewoon helemaal niet meer moeten posten.
Wat er in Oslo is gebeurd is vreselijk, maar dat betekent niet dat er nergens anders meer draadje over zouden mogen worden gemaakt.

Nogmaals, als je zo begaan bent met Oslo, maak er dan gewoon je eigen topic over.
Het gaat er niet om dat er geen draadjes meer mogen worden gemaakt...ik vind het prima. Maar we moeten nu niet gaan doen alsof er met A. W. een wereldartiest is heengegaan. Daar gaat het om.

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jul 24, 2011 19:41

Het gaat er niet om dat er geen draadjes meer mogen worden gemaakt...ik vind het prima. Maar we moeten nu niet gaan doen alsof er met A. W. een wereldartiest is heengegaan. Daar gaat het om.
Aha, daar komt de aap uit de mouw. Het ging je dus helemaal niet om Oslo, je hebt gewoon iets tegen Amy Winehouse en je zocht een stok om mee te slaan.

Ik vind persoonlijk dat er aan Amy Winehouse een groot artieste verloren is gegaan. Die mening hoef jij uiteraard niet te delen. Maar laat de mensen die die mening wél delen daar gewoon een topic over hebben, zonder dat topic te vervuilen met insinuaties dat het er niet zou moeten zijn.

alfanerd1986

zo jul 24, 2011 19:46

Amy winehouse wist het dat ze vroeg of later de pijp uit ging door al dat troep wat ze innam. Geen medelijden.
Wat voor de mensen betreft in Oslo vindt ik ook erger die hebben der niet voor gekozen.

Kortom Amy winehouse eigenschuld.
En voor de Mensen in oslo wens ik de familie en vrienden sterkte.

Ps amy winehouse kon toch niet zingen kwestie van smaak zal der niet missen!!!

erwingta
Advanced Member
Advanced Member

zo jul 24, 2011 19:48

Nerd, open dan gewoon zelf een draadje over Oslo zo moeilijk is lezen toch niet?

alfanerd1986

zo jul 24, 2011 19:49

Aha, daar komt de aap uit de mouw. Het ging je dus helemaal niet om Oslo, je hebt gewoon iets tegen Amy Winehouse en je zocht een stok om mee te slaan.

Ik vind persoonlijk dat er aan Amy Winehouse een groot artieste verloren is gegaan. Die mening hoef jij uiteraard niet te delen. Maar laat de mensen die die mening wél delen daar gewoon een topic over hebben, zonder dat topic te vervuilen met insinuaties dat het er niet zou moeten zijn.
Ik heb ook tegen haar kortom de reden alcohol/drank/drugs en dan nog es die doedelzak op der kop.

What Goes Around Comes Around

Ze heeft zelf der leven verpest en die in oslo wouden nog wel langs leven.

alfanerd1986

zo jul 24, 2011 19:50

Nerd, open dan gewoon zelf een draadje over Oslo zo moeilijk is lezen toch niet?
We geven onze mening der over dat we niet erg vinden van amy en van oslo wel
En dat mag hier gewoon gezegt worden.

erwingta
Advanced Member
Advanced Member

zo jul 24, 2011 19:50

pfffh :roll:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jul 24, 2011 19:55

Vooropgesteld dat ik geen fan was, ben of ooit zal zijn van de nummers die Amy Winehouse heeft ingezongen en dat ik van junks niets moet hebben... Los van het feit of het nou een overdosis is geweest waar ze aan gestorven is (dat moet nog blijken, toch?) wat feitelijk 'eigen schuld' zou zijn is het toch altijd tragisch als iemand maar 27 jaar mag worden, al was het maar voor de directe omgeving van diegene?
Ps amy winehouse kon toch niet zingen kwestie van smaak zal der niet missen!!!
Dan zal ze je posthuum nog mooi te pakken hebben, want een aantal hits van haar zul je nog vaak gaan horen.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jul 24, 2011 20:03

Alfanerd, er zijn hier mensen die het wel erg vinden en die hebben om die reden een draadje erover geopend. Als jullie er niet om geven, prima, maar houd je er dan gewoon buiten en ga niet op allerlei tenen staan dansen. Bij letterlijk elke tragedie is wel iets te verzinnen wat nog erger is. Dat is dus geen argument!

Ik heb er zo'n gevoel van dat je wel eens dichter bij de waarheid kon zitten dan je zelf denkt, wanneer je zegt dat het haar eigen keuze was. En als dat zo is, dan maakt dat het echt niet minder dramatisch.

Terug naar “Het Forum Café”