Ik ben Lieuwe, 22 jaar en opgegroeid met het alfa-virus. Woonachtig in Enschede-Zuid.
Om maar direct met de deur in huis te vallen: Eindelijk bezit ik zelf een Alfa

Mijn auto-historie is begonnen in een Alfa 75 TS van mijn vader (Kawajapie) toen ik mijn roze pasje net gehaald had.
Hier heb ik een half jaar in mogen rijden totdat het tijd was voor mijn eigen auto, aangezien ik iedere dag een auto nodig had. Dit werd een Peugeot 106 1.1 accent, goedkoop, zuinig en leuke bakjes. Heeft mij nooit laten staan en staat na bijna 4 jaar nog steeds voor de deur.
Alleen werd het wel eens tijd voor een Alfa. De keuze werd al vrij snel gesteld op een 147 facelift, aangezien deze nog redelijk nieuw zijn en nog een hele tijd vooruit kunnen.
Bij de 3e auto die ik bekeken heb was het al direct raak, het is een 147 Distinctive uit 2006 geworden. Met de o zo fijne jtdm 16v motor erin.
Kleur is Nero Metallico, erg mooie kleur.
Er is direct al een originele mp3-radio ingekomen van een collega die een dubbel-dins in zijn GT zette

En er staan nog een aantal dingen op het verlanglijstje, maar dat komt later nog wel eens:
- Nieuwe emblemen
- Andere speakers erin, standaard zijn eigenlijk niet bepaald goed, volgens mij slechter dan het eerste type 147...
- Verlagen
- Velgen (17" of misschien 18")
- Spoiler (bescheiden, TI of GTA)
- Biscone side-skirts
Ik zal mijn best doen om toch wat te gaan posten, normaal doe ik dat vrij weinig

Hieronder wat foto's (paar week na de foto's heb ik hem lekker in de was gezet (was wel nodig) en de type-aanduiding eraf gehaald):
Binnenkort even een aantal plaatjes gemaakt in het mooie frankrijk waar hij me binnenkort heen zal brengen

Groeten,
Lieuwe