Zijn er van andere typen AR stoelen die beter comfort bieden dan de standaard stoelen van de 75, en uiteraard in de 75 passen zonder ingrijpende aanpassingen??
ik heb het dan niet over de Recaro's, maar meer type 90, 146, 147, 155, 156?
I know... maar als ik er 2 uur in heb gezeten dan ben ik behoorlijk brak...Dat zit vlak is al verwisseld door een zeer goed rechter exemplaar
![]()
Wil je nog een beter resultaat dan moet je voor een 100% nieuw exemplaar gaan maar ik gok dat die niet meer verkrijgbaar zijn .
En de achterbank?I know... maar als ik er 2 uur in heb gezeten dan ben ik behoorlijk brak...
misschien is zwart leren zitting van de 156 wel iets, en dan de originele zijpanelenvan de 75, met dezelfde kleuren stikken, zie het helemaal voor me
Nou daar heb ik geen problemen mee, maar meer met de holte tussen mijn onderrug en de stoel, en dat (te) hoge gaspedaal. maar dat laatste is dus met een stuurnaaf op te lossen??Het kan ook zijn dat de schuld niet per se in de stoel zit, maar in de 80mm offset tussen hartlijn stoel en hart stuur! Daardoor zit je scheef waardoor je onderrug het niet naar zijn zin heeft.