Zijn dat dyno-queens, of straatauto's? Deze gast gaat er mee de straat op en dan een hele avond "spelen".
De 700 pk R32 wordt gewoon een straatauto en de eigenaar en zijn broer kennende zal hij flink mishandeld worden

. De 800+ pk is een dragracer, elke 1000km drijfstanglagers uit voorzorg vervangen en dat soort gein. Maar hij heeft jaren met een 1.8 met 500+ pk als dagelijkse auto gereden.
Die dikke koppakking ben ik niet voor, ook al werkt het bij de vr6 turboblokken prima. In Nijmegen weet ik zo wel een vr6je met 350 pk te rijden, doet het prima.
Gesmede zuigers vind ik overdreven, originele zuigers kunnen ook heel goed zijn. De mapping is het belangrijkste in dat verhaal, pingelen is dodelijk.
@Michel;
een 156 is in ieder geval een mooiere auto als een 155.

Alleen dat verkeerde-wielen-aandrijving...

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.